/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Sample program ?!
Fra : skildpaden
Vist : 377 gange
50 point
Dato : 29-04-05 18:43

jeg vil gerne have et godt sample program der kan f.eks. sætte 2 forskellige nummere sammen og klippe dele af nummere af og ændre på de forskellige lydspor...... keg ved ikkke om det findes... men hvis i ved hvor man kan downloade et ( helst gratis ) så vil jeg være mega glad

Kommentar
Fra : myg

Dato : 29-04-05 20:03

Cool Edit (pro) kan gøre noget af det du efterlyser. Nu ved jeg ikke hvad du forstår ved "forskellige lydspor" men et stereonummer kan behandles hver kanal for sig.

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 29-04-05 21:54

Er det et wave-editerings program du leder efter?????

Vh fluffy

Kommentar
Fra : skildpaden

Dato : 30-04-05 23:13

hvor finder jeg cool edit ( pro ) ?

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 30-04-05 23:54

vil du lave musik, eller bare redigere i allerede eksisterende numre???

Vh fluffy

Kommentar
Fra : skildpaden

Dato : 30-04-05 23:56

redigere....

Kommentar
Fra : myg

Dato : 01-05-05 10:06

CoolEdit Pro er åbenbart blevet overtaget af Adobe og hedder nu Adobe Audition
Se den her:

http://www.adobe.dk/products/audition/main.html
http://www.adobe.com/products/tryadobe/main.jsp#product=92

Adobe Audition 1.5 tryout
Adobe Audition 1.5 ™ software is a professional audio editing environment. Designed for demanding audio and video professionals, Adobe Audition 1.5 offers advanced audio mixing, editing, and effects processing capabilities. Its flexible workflow, combined with exceptional ease of use and precise tools, gives you the power to create rich, nuanced audio of the highest possible quality.

The Adobe Audition 1.5 tryout includes all the features of the full version with the exception of the trial version of discWelder BRONZE from Minnetonka Audio Software, sample sessions, and more than 5,000 royalty-free loops. The Adobe Audition 1.5 tryout expires 30 days from the first time you open the application.

Download Windows version - 47.6MB

Get more information about Adobe Audition.

hilsen myg