/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Hjemmesiden vises kun halvt
Fra : anetteogjesper
Vist : 837 gange
120 point
Dato : 29-04-05 15:21

Hej

Når jeg går ind på hjemmesiden http://foto.tdconline.dk på min bærbar computer, viser den kun noget af siden (det øverste vistnok), men jeg kan ikke se mit fotoalbum, hvad går der galt?

mvh
Anette

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-04-05 18:51

Du mangler nok noget Java
http://www.java.com/en/download/installed.jsp
se ude til højre

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 29-04-05 20:01

Det er desværre ikke det. Jeg synes det er lidt underligt, for på min stationære kan jeg godt se siden.
Den viser kun de tre annoncer "Vi fremkalder dine digitale pletskud", "Stort smil til lille pris" og "Hent og spar penge" med billeder og tekst ellers er siden blank....

Kommentar
Fra : fdbm

Dato : 29-04-05 20:12

De 3 annoncer er faktisk også det eneste der er på den side - foruden diverse links og bannerreklamer mv.

For at se dine billeder skal du jo gå videre via linket "Dine billeder" - har du ikke det link på skærmen?

/Frank

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-04-05 20:14

Ja og lidt reklame for neden.
Jeg har i venstre side en masse link til venstre.
Nu har jeg prøvet at hente film/billeder men jeg kommer hele tiden tilbage til start
selv om jeg er logget ind...........mystisk.
Men der har før været vrøvl med mit login (webmail)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-04-05 20:27

Nu lykkedes det. (Franksp gav mig lige en idé)
Logge ind til din mail og der står "du er logget ind som xxxxxxx)
linket dine billeder +
indsæt billede
nu bliver du bedt om at skrive din mail-adresse (selvom den står der i forvejen)
så går du til tjenester
foto
Og du har mange mulighedder.
Nu virkede det hos mig (tak Franksp)

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 29-04-05 20:27

Jamen jeg ser ikke andet en de tre annoncer, ingen link til login eller noget.....

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 30-04-05 10:58

Jamen jeg ser ikke andet en de tre annoncer, ingen link til login eller noget..... Hvad skal jeg bruge ovenstående til, når jeg ikke kan se siden....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-04-05 11:48

se lige her om du har dette billede:
www.hirsenet.dk/tdc.htm

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 30-04-05 12:07

Jeg kan godt se den side.

http://foto.tdconline.dk ser sådan ud http://www.xxxxx.dk/1.html når jeg ser den på min bærbar

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-04-05 12:16

Måske du har lavet noget zoom / forstørrelse - for det ser da ud som om du kun har 2/3 af siden.

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 30-04-05 12:20

Jamen det er den eneste side der har et problem og jeg har ikke problemer på den stationære....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-04-05 12:32

Hvad så med din post og mapperne - kan du bruge den.
Jeg har til tider vrøvl med min TDC webmail men så bruger jeg firefox i sted for.
Og hvad med skærmopløsningen
Jeg trykkede på noget der hedder toolbar og så kom der en forandring som ligner din lidt...........jeg har dog ikke hentet denne toolbar

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 30-04-05 12:36

Jamen hvis det var skærmopløsningen m.m. burde det jo gå ud over visningen af de andre sider, men der er så vidt jeg kan se ikke noget.
hvad er det for en toolbar?
Jeg har ingen problemer med min mail, så der er der ingen problemer.

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 120 point
Dato : 30-04-05 13:27

Toolbar er et af de link ved foto/mail/osv

Men jeg kan ikke regne ud hvad det er din skærm/browser laver.
Prøv Mozilla firefox.
http://www.mozilla.org/

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 30-04-05 13:40

Jeg er ikke helt så interesseret i at få en ny browser og det burde jo virke, når det virker på min anden computer...

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 30-04-05 13:58

hej
er du kunde hos tdc?
jeg tror du har et problem med din opsætning
hvis du her xp så prøv med et gendannelse punkt vor du ved at det var ok

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 30-04-05 14:34

Problemet er at jeg ikke ved om det nogensinde har været ok. Jeg tror også det er en eller anden opsætning, det er bare hvilken. Jeg har prøvet at gendanne standard opsætningen, men intet hjælper.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-04-05 16:04

prøv at opdatere grafikkortdriveren?

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 30-04-05 16:14

Hvordan?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-04-05 16:18

gå ind på dit grafikkorts hjemmeside! Sikkert ATI eller Nvidia!

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 30-04-05 17:22

Min computer er ikke engang 1 måned gammel....

Kommentar
Fra : frede87

Dato : 06-05-05 18:06

Hej Anette..! ved ikke om problemt er løst...

- men jeg har haft samme problem og det hjalp hellere ikke nogle af de ting jeg gjorde med en anden browser og ret i indstilling i Internet Explorer, så tilsidst ringede jeg til TDC og spurgte om hjælp...og deres svar hjalp...faktisk

Svar er : Hvis du har Norton Internet Security ( den blå globus nede ved siden af uret i startbjælken ) den skal du sætte til deaktiver ved at trykke på den med ''højre-museknap'' og så deaktiver/disable...det meget vigtig at Norton Internet Security bliver deaktiver ellers sletter den ikke det hele. Så går man ind i Internet Explorer oppe i funktioner - internetinstillinger og så fane bladet generalt, herunder tryk på slet cookies og bagefter slet filer... inde i slet filer boksen husk og vinge af i slet alt offlineindhold derefter klik på ok...luk Internet Explorer ned....aktiver Norton Internet Security igen og genstart din computer.

-og derefter skulle TDCOnline's forskellige ting virke igen.

Håber det kan hjælpe hvis dit problem ikke er løst....Frederik

Godkendelse af svar
Fra : anetteogjesper

Dato : 12-05-05 12:17

Tak for svaret emesen. Det var ikke lige det jeg søgte, men gode ideer.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-05-05 14:12

Det var da kedeligt problemet ikke blev løst.