/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
hvad hedder denne sang?
Fra : Muncken
Vist : 520 gange
35 point
Dato : 28-04-05 09:39

www.gjensen.dk/geocaching/Mysterymelody/MysteryMelodyAccordion.mp3

Lyt til denne sang. Hvad er det den hedder?

Mvh

Muncken

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 45 point
Dato : 28-04-05 09:50

Det er jo den der "På 40 graders vestlig længde 45 Nord."

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 28-04-05 09:52

Hej jeg ved ikke hvad du skal bruge det til, men den hedder "Fra Halifax til Spanien".

Hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-04-05 09:52

Ja det er omkvædet. Den hedder vist Fra Halifax til Spanien. Jeg har teksten.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-04-05 10:15

http://www.hobro-gym.dk/al/halifax.pdf

Sunget af Fisker Thomas på pladen "Tro, håb og kærlighed.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-04-05 10:17
Godkendelse af svar
Fra : Muncken

Dato : 28-04-05 11:27

Tak for svaret arne.jakobsen.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-04-05 08:58

Naa saa fik du raget hawaiis point til dig AJ - Tjaeeee. Ikke ualmindeligt.

Kommentar
Fra : Muncken

Dato : 29-04-05 09:14

Klumme >
Nu var den oplysning jeg ledte efter lige det som arne svarede på. Jeg skulle bruge lige den linie i sangen, at de andre så EFTERFØLGENDE kommer med titlen er jo fint nok.

Men da det er mig der "ejer" tråden bestemmer jeg hvem der skal have point for svar.

Så bland dig venligst uden om min tråd!!!!

Muncken

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-04-05 17:20

Hvis AJ's svar var lige det du ledte efter. så skulle du ikke have skrevet:

Citat
Lyt til denne sang. Hvad er det den hedder?

Om du giver point til den ene eller den anden er jeg ret ligeglad med, men det der er symptomatisk for AJ er, at han får point for at svare på noget, der ikke er spurgt om.

Du spurgte, hvad sangen hed. Aj svarede med en linie fra sangen, som ikke er sangens navn, hvilket jo ikke er svaret på det sp. du angiveligt stillede.

Der imod svarede Hawaiii rigtigt i forhold til dit stillede spørgsmål, og er derfor blever "snydt" for point, hvis det skal gå retfærdigt til, og det er jo noget AJ går meget ind for, med mindre det koster ham point.

Din tråd og at du er "ejer...... Min bare.....røv.....

Jeg blander mig når jeg finder det rigtigt, og det er det f. eks. når Pointarne tilltusker sig noget, der retmæssigt burde være tilfaldet en anden.

Kan du fatte dette, eller skal det uddybes yderligere????