/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hvad der vises når jeg tænder
Fra : old
Vist : 303 gange
100 point
Dato : 26-04-05 19:03

Jeg surfede på nettet og stødte på registry cleaner. Og jeg begyndte next next, men så skulle jeg noget med pasord og betaling, og det kunne mit engelsk ikke klare, så jeg opgav. men når jeg tænder bliver registry cleaner ved at komme på. Hvordan får jeg det ud af verden. Jeg har prøver fjern/installer, men det får jeg heller ikke til at virke, skal jeg bare leve med det ?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-04-05 19:21

den ligger i start filerne

klik start - kør- skriv "msconfig" - vælg det sidste faneblad der hedder "start" - fjern flueben ud for programmet - luk ned og genstart - når pc en er genstartet kommer der en lille besked at du har ændret i opstarten, bare sæt flueben at du ikke vil se denne meddelse næste gang - ok.

så skulle den være væk

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-04-05 19:24

hvis ikke det hjalp, så er der en anden en. men pas på hvad du laver

klik start - kør- skriv "regedit" - vælg faneblad rediger - søg - søg på programmets navn - pas på du ikke sletter noget forkert, du er nemlig inde i noget der hedder nøgleværdier - luk registreringsdatabasen

Kommentar
Fra : old

Dato : 27-04-05 15:21

Som sagt så gjort. Jeg er ikke rigtig inde i det med pointene men er til gengæld bare glad for svarene !

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-04-05 17:21

Det er heller ikke det med pointene der er det vigtigste, men du skal bare klikke ude til højre ud for det svar som du mente var det rigtige og så acceptere svaret.

fijala

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 27-04-05 20:09

du kunne også bare formaterer computeren

Kommentar
Fra : Anden_90

Dato : 16-05-05 02:25

du skal finde den mappe med filerne i det ligger sikkert inde i windows mappen det sker tit tingene bliver smidt derind ellers prøv at søg efter det og så slet mappen.