/ Forside/ Karriere / Udlandet / Andet udlandet / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 410
find job i New Zealand hjemmefra
Fra : xtx
Vist : 552 gange
150 point
Dato : 26-04-05 18:44

hey..
jeg er snart færdig med gymnasiet. Derefter vil jeg gerne rejse til New Zealand og arbejde. Kender I nogle hjemmesider hvor man kan finde sig et arbejde dernede?
jeg kender til eures.dk
vh xtx

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 26-04-05 18:53
Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 160 point
Dato : 26-04-05 18:56

Måske ved du det, men man skal for at måtte arbejde i New Zeeland have en speciel tilladelse, et såkaldt
Working Holiday Visa , se : www.myplanet.com

" Prøv at gå ind på: www.seek.co.nz Det er et jobwebsite, hvor du bl.a. kan søge under emnet "Casual/vacation", dvs. jobs som er midligertidige og feriearbejde. Gå ind under Quick Job Search i øverste venstre hjørne, under "Work Type" vælger du "Casual/vacation", og under Location kan du vælge hvor i New Zealand du vil arbejde. Du kan også prøve på de forskellige New Zealandske aviser, f.eks. www.nzherald.co.nz/employment."

fra www.backpacker.dk

mvh dova

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 26-04-05 19:45

... Eller gå ind og snak med et rejsebureau (eks. Kilroy eller Jysk Rejs) om det - de har både kontakter til steder du kan arbejde + en masse foldere, informationer, viden, råd osv. Desuden hjælper de dig med at få det krævede arbejdsvisum!

Rigtig go' tur!

Godkendelse af svar
Fra : xtx

Dato : 02-05-05 18:51

Tak for svaret dova.