/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
"Ud i det blå"
Fra : TheOsirisDK
Vist : 434 gange
25 point
Dato : 25-04-05 20:33

DOH! skal forbederede en mundtlig fremlæggelse (>7min) om bogen "ud i det blå" - mere præcis jeg skal lave persons karaterstik!
Problem: Det er 2 måneder siden jeg læste den, kan kun huske den i små stumper og HAR afleveret den!
Har fogæves googlet den, men ingen ser ud til at eje bogen, være endnu ingen har læst den!
(den er så heller ikke lige den bedste bog jeg har læst, må jeg nok indrømme...)

Kandu hjælpe mig med at finde et bibliotek der har den således jeg kan finde forfatteren?

Kandu, hvis du tilfældigvis har læst den, dele lidt ud af dine synspunkter om personerne...?

...plzz, i er mit sidste håb!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-04-05 20:39

Du kan søge på www.bib.dk - det er en total fortegnelse over alt hvad der står på samtlige danske biblioteker.
Når du har fundet bogen, kandu bestille den hjem til dit lokale bibliotek. M.v.h. Arne

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 35 point
Dato : 25-04-05 20:42
Kommentar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 25-04-05 21:32

c'mon, jeg fandt godtnok forfatterens navn samt et godt og fyldigt referat, og for det er jeg taknemlig.
Men helt ærlig er der ingen der har læst den?

Godkendelse af svar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 17-05-05 08:24

okey, har afleveret og fik da også en rimelig karakter...
11 for at være mere præcis.. (yeah)
så tak for hjælpen...