/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
FARMOR MANGLER PONY
Fra : AG112
Vist : 668 gange
200 point
Dato : 25-04-05 19:31

Er der en som kender en lille pony
gerne vallak ca. 125 cm høj, gerne sort og ikke tyk,
til et barnebarn, som gerne vil ride, den skal være vant til at rides,
ikke for gammel og ikke for ung, og ikke for høj pris.

Den vil få det godt, og kan gå ude sammen med andre heste,
en fin ponybox kan blive dens næste hjem.

Send gerne billed på mail: ajmo@mail.mira.dk

TAK.

MVH.ag112

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 210 point
Dato : 25-04-05 19:44

Ja en pony har jeg ikke, men du kan da få et par link til sider hvor du også kan søge:

www.hesteforum.dk

www.dyrenettet.dk

mvh dova

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 25-04-05 20:34

TAK dova,
MEN DER HAR JEG VÆRET INDE OG SE EFTER, MEN DESVÆRRE IKKE FUNDET NOGET ENDNU.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-04-05 21:57

Farmor - er det ikke dyrt at ha' mailkonto hos
http://www.mira.dk

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 25-04-05 22:02

TIL emesen

JEG SYNTES IKKE DET ER DYRERE HOS mira END ENDRE STEDER,
OG SÅ VIRKER DET HVER DAG, OG GØR DET EN ENKELT GANG IKKE DET,
ER DET ET RIGTIGT LEVENDE MENNESKE I DEN ANDEN ENDE AF TELEFONEN
DER ORDNER PROBLEMERNE, ENTEN DET ER HOS DEM ELLER HOS MIG.
OG DE RINGER TILBAGE HVIS DE HAR LOVET DET.
MVH AG112

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-04-05 22:06

Ok - med så god service gør det vel heller ikke noget at det koster lidt.
(hænger din caps lock )

Kommentar
Fra : Pigen_17

Dato : 07-05-05 22:39

Prøv at kigge i den blå avis på nettet eller kig på de forskellige rideskoler, hvor der er gode heste... ellers kan du kigge rundt omkring især ved sydsjælland, hvor der tit er små heste til salg... www.heste-nettet.dk er også en mulighed, men det er ikke tit at der er billige heste...
good hunt...
Alf...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-05-05 22:43

"Farmor" reagerer slet ikke. Måske er det et firma under dække af "Farmor" som lyder lidt pænere end opkøber af ridedyr.

Kommentar
Fra : Pigen_17

Dato : 07-05-05 22:45

nå... det er dæleme da underligt... hvorfor lige farmor...???

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-05-05 22:56

Kommentar
Fra : Pigen_17

Dato : 07-05-05 22:58

den er dæleme sød... hehe...

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 08-05-05 09:19

HEJ ALLESAMMEN
TAK FOR JERES SØDE SVAR.
JEG HAR FÅET 2 TILBUD PÅ PONYER, DER VAR TIL SALG, VIA JER, MEN SOM IKKE LIGE PASSEDE.

JEG HAR VÆRET UDE I LANDET, KØRT FLERE HUNDREDE KM, OG SE PÅ EN MASSE PONYER, SOM IKKE VAR, SOM DER STOD OM I ANNONCERNE, F. EKS.EN UREDET PONY, DUER IKKE TIL BØRNEBØRN, OG NÅR DE ER FOR SMÅ, KAN EN VOKSEN IKKE SÅ GODT SIDDE PÅ DEN, FOR AT GIVE DEN TRÆNING F.EKS. "EN SØD OG RAR PONY TIL BØRN, SOM HAVDE VÆRET TIL STÆVNE"
PIGEN DER HAVDE DEN (13 ÅR)HAVDE REDET DEN I 5 ÅR.
DET STARTEDE MED, DA HUN KOM OP PÅ PONYEN, STYRTEDE DEN AF STED MED HENDE OG BUKKEDE HELE VEJEN NED AF LANGSIDEN, JEG SAGDE AT DEN MAGTEDE MINE BØRNEBØRN IKKE.
DET ER IKKE NEMT.
VI HAR EN PÅ PRØVE FRA EN BEKENDT, JEG TROR DEN PASSER.

TIL EMSEN: NEJ JEG SÆLGER IKKE HESTE.
MEN ER FARMOR TIL EN FLOK GLADE BØRN.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-05-05 17:38

Ok ok

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 08-05-05 21:26

VI BEHOLDER DEN PONY FRA SØREN NØRGÅRD I EBELTOFT, DEN SER UD TIL AT PASSE BØRNENE.

MEN DET ER SVÆRT AT FINDE EN PONY, DER ER FRISK OG OMGÆNGELIG PÅ SAMME TID,
VI SKAL PASSE PÅ BØRNENE, DET ER LET AT KOMME GALT AF STED I OMGANG MED HESTE.

Godkendelse af svar
Fra : AG112

Dato : 13-01-06 00:18

Tak for svaret dova.
UNDSKYLD JEG HAVDE GLEMT DET
MVH.AG112