/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Mænd og Porno?!
Fra : candygirl
Vist : 679 gange
100 point
Dato : 25-04-05 17:58

Jeg kunne smadder godt tænke mig at vide, hvorfor mænd ser porno?
Og hvorfor der er nogle mænd der ser porno selvom de har kæreste?

Accepteret svar
Fra : thyfoon

Modtaget 110 point
Dato : 25-04-05 18:16

candygirl det er vel for at kan få nogle frække fantasiger som man ikke tør sige til sin partner jeg har da set porno og også haft legetøj men har det ikke mere for det siger mige ikke så meget har mere lyste til at prøve tinge irl sammen med min partner hvis det er noget hun har lyst til og det ikke striger i modt minne grænser så er jeg åben for at prøve og omvente det kan vel også været at det selv om det lyder tosset være med til at forhinder at der skere voldtægt forde der er nogle der er afvigne der kan få ders lyst styret ved at se film

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 25-04-05 18:18

Det vigtige at huske er at mænd ikke bruger porno som erstatning for sex, men som supplement derfor har det ikke indflydelse om man har en kæreste eller ej, og det tager ikke noget fra kæresten.

Om det så sårer hende alligevel er en helt anden sag som den enkelte mand må gøre op med sig selv om han vil udsætte sin kæreste for

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 25-04-05 18:22

man skal også huske på at piger bruger porno til at få inspriation og det er vel heller ikke så tosset endag *g*

Godkendelse af svar
Fra : candygirl

Dato : 25-04-05 18:28

Tak for svaret thyfoon.

Kommentar
Fra : vinterhunden

Dato : 26-04-05 08:28

Mænd kan godt li at kigge.. Jeg har hørt en del kvinder udtale sig om at en evt. stripper gerne må ende med at beholde sine boxershorts på, eller piger udtale sig om at en pik er grim osv.
SÅdan er mænd slet ikke (Og heller ikke alle piger selvfølgelig). Vi forguder kvindekroppen, og er ret nysgerrige af natur.
Med andre ord er vi skabt sådan af naturen.
Det bedste ved sex med en ny partner er i det øjeblik man hiver trusserne af hende. Så får man afsløret det mystiske og det hellige, der gemmer sig. (hørt fra mange af mine venner også). (Jeg har kun 1 gang i mit liv hørt en pige sige det samme om mænd).

Jeg personligt bliver nødt til at kigge på porno engang imellerm for ikke at gå rundt og lade fantasien rulle for meget af sig selv. Den bliver så at sige tæmmet lidt når man får "det overstået" og "bekræftet".

Husk også som Freud siger: En mand der ikke får sex er farlig for samfundet.
Det er der noget om. En mand der ikke får sex begynder at fantasere på et højere og højere niveau, og begynder at tænde på yngre såvel som ældre, og alt muligt andet i bredere forstand, afhængigt af hvad han er til.

Alt det kan tæmmes på 20 min.

At en mand ser porno når han har en kæreste, kan enten være fordi at han er blevet vant til at se "det samme" i længere tid, (Med mindre man forguder sin kærestes krop og det er nok selvfølgelig) eller at han bare har et enormt behov for at få tæmmet sin nysgerrighed skabt af naturen (Eller hvad man tror på).

Min holdning og erfaring med mænd og porno/sex.

Kommentar
Fra : hamdengule

Dato : 30-04-09 16:26

mænd ser porno, men det er ikke fordi de ikke får sex.
jeg ser porno fordi at jeg elsker at ligge og fantasere og forstille mig ting, mens jeg ser porno som jeg aldrig ville gøre når jeg har sex.
desuden får jeg gode ider af at se porno, både med stillinger og lege.