/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Gode disney sange?
Fra : ida.sorensen
Vist : 730 gange
20 point
Dato : 25-04-05 14:30

Hej.

Hvilke disney sange synes i er gode?

Mvh Ida

Eller måske nogle andre gode sange? Gerne kærligheds sange eller stille..

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 25-04-05 15:18

HEj
Jeg synes sådan en som "Cry me a river", ......græd mig en hel flod....er god og sjov, for tænk man må få tørre øjne til sidst, og der er jo ike så mange saltvandsfloder, vel!
mvh steen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-04-05 15:35

when u wish upon a star - bare tanken om jesper fårekylling er da til at blive glad af

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-04-05 16:09

Colors of the wind (Vindens farver), tror den er fra Pocahontas.

mvh dova

Kommentar
Fra : kraven

Dato : 25-04-05 16:20

synes de de bedste er dem der blev lavet til den lille havfrue og det gælder dem alle sammen

Kommentar
Fra : Dkkasper

Dato : 25-04-05 18:00

Prøv og besøg http://www.foetex.dk/musik

og find album med:

Vindens Farver
Simone

Så kan du høre et bid af en del disney sange sange...

Accepteret svar
Fra : o0LouiSe0o

Modtaget 20 point
Dato : 25-04-05 22:14

Hmm. Rigtig mange er rigtig gode. Jeg kan rigtig godt li "cruella De Vil" fra 101 dalmantinere. (På engelsk i hvert fald.)
Og "go the distance" fra Hercules, og egentligt alle sangene fra Pocahontas og Den Lillle Havfrue. Der er også mange gode i Alladin og Tarzan.

Kommentar
Fra : o0LouiSe0o

Dato : 25-04-05 22:15

Hmm. Rigtig mange er rigtig gode. Jeg kan rigtig godt li "cruella De Vil" fra 101 dalmantinere. (På engelsk i hvert fald.)
Og "go the distance" fra Hercules, og egentligt alle sangene fra Pocahontas og Den Lillle Havfrue. Der er også mange gode i Alladin og Tarzan.

Kommentar
Fra : ida.sorensen

Dato : 26-04-05 16:26

Hvad er det nu "two worlds" fra tarzan hedder på dansk?

Godkendelse af svar
Fra : ida.sorensen

Dato : 28-04-05 15:29

Tak for svaret o0LouiSe0o.