/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Atkins, lidt forvirret med kulhydraterne
Fra : Gisela
Vist : 968 gange
75 point
Dato : 25-04-05 12:27

Hejsa,
Jeg har nu omsider fået fat på Atkins Quick QuisineTM Bake Mix og der er 2 opskrifter på den bøtte og den ene er på muffins f.eks.
310g Atkins Quick QuisineTM Bake Mix
1 tsk. bagepulver
1 tsk salt
2 tsk sødemiddel
2 tsk vanille ekstrakt
250ml sodavand (kulsyreholdig vand)
2 æg
1 spsk olie
Der står at denne opskrift giver 10 stk muffin og Net carb per portion er 26 gram
Nu til mit spørgsmål er det 26 gram almindlige kulhydrater eller er det Atkins kulhydrater, for hvis det er det, ja så kan man vel kun spise en halv??
Jeg syntes at Net carb 26 gram kulhydrater er lige i overkanten når man er på 2 fase i Atkins. Så er der jo ikke mange kulhydrater til resten af dagen eller hva?

Jeg kunne godt tænke mig at lave brød med dette produkt, er der en af jer der eventulet har en god opskrift til brød??

Mange tak på forhånd
Gisela

P.S Jeg har nu tabt mig 8 kilo og startede for 2 mdr siden, så jeg er meget tilfreds med Atkins og har det glimrende med denne livsstil.

Accepteret svar
Fra : Labtec

Modtaget 85 point
Dato : 25-04-05 13:12

Ja min søster tabte sig også 0ver 10 kg. på Atkins. Hun havde ellers altid været buttet. Nu spiser hun normalt og i dag 3 år efter holder hun vægten uden problemer.

Good luck fremover og keep it up.

Godkendelse af svar
Fra : Gisela

Dato : 26-04-05 21:44

Tak for svaret Labtec.

Kommentar
Fra : Labtec

Dato : 27-04-05 09:25

Ærgeligt at der ikke var nogen svar du kunne bruge. Jeg fortjener ligesom ikke point for mit indlæg
Men tak alligevel..