/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Office 2003 - Tabel fra Word til Publish~
Fra : syrena
Vist : 425 gange
100 point
Dato : 24-04-05 18:09

Jeg vil gerne lave en anetavle og fandt en flot skabelon i "Word" i Office.
Dog, jeg fandt flytning af tekstbokse o.l. for vanskelig og kopierede min godt begyndte skabelon over i Publisher. Herved blev hele ane-tabellen til en smal linie, og jeg kan ikke trække den længere ned, så man kan se den udfyldte tabel.
Er der nogen, der kan råde mig?

MVH Syrena

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-04-05 18:47

Indsæt objekt må da kunne importere den.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-04-05 19:22

Word til publisher og omvendt er ikke så godt. Publisher er et win office program lidt for sig selv. Tabelordren i word og publisher er ikke den samme.
Når jeg bruger celler med dato fra excel i publisher (for at gøre det pænere), så kopierer jeg kun indholdet af cellerne over i tabellerne.
Det kan ses her (screenshot):
www.hirsenet.dk/2005.htm

Kommentar
Fra : syrena

Dato : 25-04-05 12:21

Tak for besvarelserne begge 2. Jeg læser din skepsis ved konvertering af Word-skabelon til Publisher, så nu vil jeg bide i det sure æble og alene anvende Word-skabelonen. Nå, man skal jo lære, så længe man lever!

Mange hilsener Syrena

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-12-05 19:25

www hirsenet er lukket.