/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Skal have lavet et Jpeg....
Fra : Toupie
Vist : 434 gange
1498 point
Dato : 24-04-05 15:21

Jeg har en side lavet i Frontpage som jeg gerne vil have lavet som et billed (baggrund) men jeg mangler et program der kan lave det

Er der en bruger herinde der har tiden og lysten til at gøre det for mig?? .....så vil jeg blive rigtig rigtig glad

// Toupie
....der giver 500 point til den der har lyst

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-04-05 15:28

Send den til mig så skal jeg prøve. hca@inet.dk

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-04-05 15:29

Tak Arne, jeg sender den fluks

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-04-05 16:04

Konen her er nok lidt krævende .....så andre er velkomne til at prøve

Accepteret svar
Fra : Backtee

Modtaget 1508 point
Dato : 24-04-05 16:13

Har du ikke fået det endnu?

ui(snabel-a)betterperformance.dk

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-04-05 16:15

Backtee, nej baggrundsfarven blev for meget ændret - mailer den lige til dig

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 24-04-05 16:25

Bedre nu?

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 24-04-05 16:25

Tak for svaret Backte, det var bare perfekt

Kan så se at Kandu er i gavehumør i dag, så pointantallet sted lige en pæn anelse mere end planen .....men de er vel givet ud

// Toupie

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-04-05 16:27

Hvordan gjorde du Backtee? Eller er det en hemmelighed?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-04-05 16:29

Arne jeg er meget mere interesseret i af vide hvordan det lykkedes mig at forhøje til 1498 point

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 24-04-05 17:05

I.flg. mine mails, har du forhøjet den tre gange.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-04-05 17:07

Det kaldes også Madolinfeber

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-04-05 17:24

Jeg har oplevet det én gang tidligere, da skrev til jeg til Kandu om det. De svarede at det jo ikke burde kunne lade sig gøre men de kunne ikke give en forklaring på det skete.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-04-05 17:26

Hej Jette, selvom jeg skulle have fået forhøjet 3 gange så passer det ikke med antallet af point......men "man" kan åbenbart nogle ting

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-04-05 17:28

Arne, alt kan åbenbart lade sig gøre - selv det der ikke kan

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-04-05 17:31

Og arne.jakobsen har fået ny mail-adresse hca ja det har jo meget med arne.jakobsen at gøre

Toupie trist for dig, at du kom af med flere point, jeg mener det.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-04-05 17:33

Ans, det er ok.....det sank godtnok en del i beholdningen men de står helt klart mål med den hjælp jeg fik