/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Fordeling af båndbredde mellem programme~
Fra : grovfugl
Vist : 500 gange
100 point
Dato : 24-04-05 13:48

Hejsa, findes der en utility, der kan allokere båndbredde mellem de forskellige programmer, der går online. Jeg ved, at nogen programmer har en funktion indbygget, der gør det muligt, at lave et max. Jeg har just opgraderet min upload hastighed til 256 for både at kunne spille og "skype" samtidig. Men spillene slubrer i sig. Nogen gode råd? Grovfugl

Accepteret svar
Fra : CarstenGP

Modtaget 100 point
Dato : 24-04-05 15:25

Ja, jeg bruger Netlimiter: hvor du kan sætte præcis den båndbredde, hvert program må bruge.
Og du kan sætte både upload og download efter ønske.

Du kan hente en demo, der virker i 28 dage på http://www.netlimiter.com/

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 24-04-05 15:27

Desuden kan du også se, hvilke IP'er du evt. måtte være forbundet med. F.eks. i MSN eller lign.
Det er også godt, hvis du har mistanke om hackere eller lign. - Så kan du se deres IP

Godkendelse af svar
Fra : grovfugl

Dato : 24-04-05 20:02

Tak for svaret CarstenGP.