/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
CD-KEY virker ikke, PC-spil Full Spectru~
Fra : import1995
Vist : 574 gange
20 point
Dato : 23-04-05 17:36

Jeg har idag købt spillet Full spectrum warrior til PC, men den cd-key der er bag på pakken virker ikke, er der nogen der kan hjælpe, jeg har prøvet både med store og små bogstaver !!!!

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 30 point
Dato : 23-04-05 18:43

Prøv at kigge her:
http://www.kandu.dk/dk/tip/11195

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 23-04-05 19:48

det tip er vist ikke helt stuerent, men det virker jo nok ;) for du bare en ugyldig cd-key fejlmedelelse eller hvad ? eller er det mon ligesom med cs og steam hvor cd-keyen er blevet kopieret og bannet, så man bleiver nød til at skrive ind til dem og be om en ny.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-04-05 20:24

Det er kun stuerent at ringe/skrive til fabrikanten/sælgeren af programmet og få en ny nøgle.

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 23-04-05 22:26

hvis valve skal gøre det. kræver de at du sender scannede billede af din kvitering, cd og forside med nøgle med anmodningen.

Godkendelse af svar
Fra : import1995

Dato : 23-04-05 22:52

Tak for svaret emesen. Det var et godt link, men vi fandt ud af det selv, da det var et O ( som Ole ) og ikke et 0 ( nul )der var i koden !