/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
IP Telefoni / VoIP
Fra : olarsen
Vist : 436 gange
100 point
Dato : 21-04-05 18:37

Jeg er interesseret i at skifte min gamle telefon ud med VoIP. Er der en som har erfaring inden for dette område? Jeg tænker her på udbyder, hastighed på modem osv.

vh ole

Kommentar
Fra : Monzzz

Dato : 21-04-05 20:07

Hej..
Jeg bruger www.telsome.dk og er tilfreds med dem. Den forbindelse jeg har er 512/256 kbit/s ved TDC Webspeed, Virker ligesom en hvilken helst anden fastnet telefon.

En samlet oversigt over danske udbydere er der her http://gratissip.dk/frontend/DanskeVoIPUdbydere hvor der også er mulighed for at prisberegne, læse om udstyr mm.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 21-04-05 20:22

Har fået abonnement hos Resspot for ca. 3 mdr. siden.
89 kr./mdr fri telefoni i hele Skandinavien.
Adapteren fra Redspot er IKKE låst på nogen måde,
så man kan skifte udbyder som det passer en.
Ja, man kan også have flere udbydere, hvis det er det man vil.
www.redspot.dk
Gambrinus

Accepteret svar
Fra : hansen9

Modtaget 100 point
Dato : 21-04-05 22:33

Du skal selvfølgelig finde 39 kr. i budgettet, henvende dig til din boghandler og bede om bogen "Introduktion til IP-telefoni". Ok, det er et hæfte. Når du har læst den kan du hente udgiften trefoldigt hjem på en måned, og så har du fået fuldt svar på dit spørgsmål. Læs evt.min anmeldelse af bogen her:
http://bookworm.dk/visanmeldelse.php?155

Godkendelse af svar
Fra : olarsen

Dato : 26-04-05 22:23

Tak for svaret hansen9.
En skal jo have disse point's, så det bliver dig som vinder, fordi det er dit svar der dækker over det meste, fruen fortalte mig i øvrigt at bogen kostede 49,- kr. , men du betale vel diffen?! 96-)

vh ole

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-04-05 22:40

Når du er færdig med at læse den, køber jeg den for kr. 10 + Porto.
Gambrinus

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 26-04-05 22:47

Hmm jeg kan heller ikke finde ud af at sætte smilyer ind, det skulle være en 96-)

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 26-04-05 22:49

Det var som syv små grønne s..... djævle, nu vil jeg altså ha' den

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 27-04-05 14:40

Jeg tror desværre du er blevet snydt, forlaget oplyser prisen til 39 kr. som jeg skriver i anmeldelsen.
Du kan se Globes beskrivelse her. Tror du fruen har slikket for den tier.......

Kommentar
Fra : hansen9