/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
frontpage tidsvisning
Fra : ib2650
Vist : 660 gange
200 point
Dato : 21-04-05 15:13

hejsa hvem gider svare mig på flg.
har forsøgt at indsætte i fp.6.0 dato og tidsangivelse det ser ikke ud til at virke når jeg uploader mit site den viser kun den dato og tid hvor jeg opsender det skifter altså ikke dagligt aut. jeg synes jeg har prøvet det meste hak i brovsertid samt opsendelstid har jeg forstået rigtigt at jeg skal indsætte et java for at få det til at virke.

hilsen ib 2650

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 21-04-05 15:27

Ja, det tidsstempel Frontpage sætter er for seneste opdatering.

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 21-04-05 15:41

så et lille mer. hansen
for at få vist en skiften dato og tid skal der indsættes et java applet er det korrekt isåfald vil jeg kikke hos html. dk.
hilsen ib 2650

Accepteret svar
Fra : hansen9

Modtaget 210 point
Dato : 21-04-05 15:44

Du har fuldstændig ret. En lille applet vil løse problemet, de findes i mange afskygninger.

Godkendelse af svar
Fra : ib2650

Dato : 21-04-05 15:56

Tak for svaret hansen9.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-04-05 16:08

Jeg ved godt spørgsmålet er lukket, men jeg bruger denne fra HTML.dk

Kode
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="da" lang="da">
<head>
<title>Vis den aktuelle dato</title>
</head>
<body>

<script type="text/javascript">
<!-- Dette script og mange flere -->
<!-- findes hos http://www.html.dk -->
<!-- Start

var months=new Array(13);
months[1]="januar";
months[2]="februar";
months[3]="marts";
months[4]="april";
months[5]="maj";
months[6]="juni";
months[7]="juli";
months[8]="august";
months[9]="september";
months[10]="oktober";
months[11]="november";
months[12]="december";
var time=new Date();
var lmonth=months[time.getMonth() + 1];
var date=time.getDate();
var year=time.getFullYear();
document.write("<p>" + date + ". " + lmonth + " " + year + "</p>");

// Slut -->
</script>

</body>
</html>

//bentjuul

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 21-04-05 16:43

bent juul
det er den samme jeg nu har indsat, men tilsyndeladende virker den ikke korrekt gider du kikke og se om jeg har sat koden korrekt så er der ligeledes 200 point til dig .
www.ib2650.dk

hej
ib
ps. jeg benytter b one de skulle have div. fp. extensions, og har recall fp. på vebsted,.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-04-05 20:54

Hej ib2650

Jeg har desværre ikke været på kandu siden jeg lagde en kommentar til dit spørgsmål. Så det har ikke skyldes uvilje at jeg ikke har svaret dig - blot lidt velfortjent ferie.

Jeg har lige set på din side og kan se at du har fået det til at virke. Ellers en flot side du har. Fortsat god fornøjelse med din hjemmeside.

//bentjuul