/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Bedre optræk
Fra : ahmed2859
Vist : 1121 gange
40 point
Dato : 19-04-05 19:21

nogen der kan fortælle mig hvordan jeg kan få bedre optræk på min Honda sfx?? Har ikk gjordt andet på den end at sætte en Malossi Multivar variator på... Har også hørt at min variator vil kunne yde mere hvis jeg sætter krumtap på er det rigtigt...Hvis det passer hjælper det så mere på topfart eller optræk??

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 20-04-05 16:51

Du har jo en krumtap på, og der er ingen grund til at skifte den, kun hvis du skal have kæmpe tunsæt med cylinder, kan der blive tale om at skifte den, men kun for at den skal være stærkere og ikke bøje. Det har intet med optræk og topfart at gøre.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : ahmed2859

Dato : 20-04-05 19:38

Vil gerne høre om nogen kan fortælle mig om hvordan jeg kan få bedre optræk??

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 20-04-05 20:13

Hvis du ikke vil købe tunsæt, så kan du sætte klodser med mindre vægt i, men de er måske allerede lette?
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : Fuckfisse

Modtaget 40 point
Dato : 11-05-05 22:47

hvis det er bundtrækket den er gal med kan du jo feks. købe en racer kobling.

Godkendelse af svar
Fra : ahmed2859

Dato : 14-05-05 11:18

Tak for svaret Fuckfisse.