/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
MMS???
Fra : Stonesten
Vist : 499 gange
20 point
Dato : 18-09-02 12:23

Hey!!!!!!!

Er der nogen der ved hvor man kan finde MMS-beskeder???

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 18-09-02 12:35

Hej Stonesten,

hvordan mener du med at finde MMS beskeder?

MMS står for "Multimedia Messaging Service", og betyder bl.a. at du ka' putte lyd og billeder i dine beskeder udover tekst... det kræver at du har en mobil telefon der understøtter det for at ka' modtage disse beskeder, samt sende dem...
i den anden ende kræver det så også understøttelse af MMS for at ka' sende det til dig...

der er også visse andre muligheder forbundet med det, som f.eks. at sende MMS til en email fra mobilen og omvendt, hvis dette bliver understøttet af udbyderen...

men jeg ved ikke om det lige er det du mener...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : SANTA2002

Dato : 18-09-02 13:27

MMS-beskederne vil i første omgang rumme mulighed for at kombinere tekst med grafik og billeder. Modtagerterminalen skal også understøtte MMS. Er det ikke tilfældet, vil modtagerne kun se en traditionel SMS med en webadresse og et password, der giver adgang til at se MMS-beskeden på nettet.

Med dette link kan du selv lave dine MMS beskeder

http://mobil.jubii.dk/mobile/mms/mms_composer.jsp

Kommentar
Fra : Stonesten

Dato : 19-09-02 10:00

Jeg har en Nokia 3510 og den understøtter MMS, men jeg fatter ikke hvordan jeg bruger det

Accepteret svar
Fra : fritzergud

Modtaget 10 point
Dato : 31-10-02 14:10

Hey Stonesten

Ja det er rigtigt at din terminal understøtter MMS beskeder, men desværre understøtter ingen operatører i Danmark MMS beskeder endnu, så du må lige vente ca. 1 ½ måned, så er jeg ultra sikker på at TDC og Telia er dér.

MVH
Fritzergud

Kommentar
Fra : steffen18

Dato : 20-02-03 14:43

hvis man vil benytte MMS skal man være kunde hos tdc. man kan tilmelde sig via deres hjemmeside (www.tdcmobil.dk) det koster ikke noget at blive medlem ej heller at sende (i en prøve periode) desuden må man ikke have et duet abn.
du kan sende MMS'er fra jubii's hjemmeside kik under mobil...

Godkendelse af svar
Fra : Stonesten

Dato : 21-03-06 23:56

Tak for svaret fritzergud.