/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
HJÆLP!!! SPV Orange
Fra : Ana17
Vist : 481 gange
185 point
Dato : 19-04-05 13:37

Har fået en SPV telefon.. Aner ikke hvilken det er (flot ikk??)
Der er ingen brugsanvisning med, og jeg har ingen ide om hvordan jeg bruger den..
Nogle der ved hvor man kan finde de oplysninger???
Har også et problem med at komme på nettet med den!
nogle der kan hjælpe med det???

Kommentar
Fra : DarkDeviL

Dato : 19-04-05 13:49

Fjern batteriet, bag ved det, skulle der gerne stå hvilken model det er..

Når vi ved det, så er det nok bedre muligt at hjælpe dig :)

--
darkdevil

Kommentar
Fra : Ana17

Dato : 19-04-05 14:07

Arh... Smart..
Der står smartphone 2002....

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 19-04-05 17:03

Hejsa...

Se denne side...
http://mobilsiden.dk/telefoner/

se under diverse telefoner, her står der f.eks. Orange SPV eller Orange SPV E200...

Vil tro det er en SPV E200...

MVH Thomas

Kommentar
Fra : Ana17

Dato : 20-04-05 11:57

hej..
sådan ser min ikke ud.
Den har ikke indbygget kamera, men et man kan sætte i telefonen i bunden...

Accepteret svar
Fra : punkler

Modtaget 185 point
Dato : 21-04-05 15:59

Så er sikkert en SPV Classic... Det var den første SPV der kom på markedet. Tror også der blev lavet en SPV der hed SPV E100, denne var nr. 2 på markedet, denne havde heller ikke indbygget kamera...

se evt.
http://www.mobile-review.com/review/orange-spv-en.shtml

MVH
Thomas

Godkendelse af svar
Fra : Ana17

Dato : 09-05-05 13:16

Tak for svaret punkler.