/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
medion 5975 vil intet ??
Fra : gamle61
Vist : 415 gange
100 point
Dato : 19-04-05 00:43

har et digitalcamera medion 5975 købt julen 2003 - er holdt op at virke - når jeg trykker på udløseren kommer der et skilt op i display " write protect" og under den en firkant med ok og så sker der ikke mere - ingen billed - har prøvet at kigge instillinger igennem (de få der er)tilsyneladende alt ok - håber der er nogen der kan hjælpe - m.v. h. - gamle61

Kommentar
Fra : Djkruntz

Dato : 19-04-05 00:50

Har du prøvet at tage dit memmory-kort ud og set efter om den lille skrivebeskyttelses pind ikke er skubbet over på " write protect"?

Kommentar
Fra : Djkruntz

Dato : 19-04-05 00:51

Sidder nærmest en lille glide-kontakt..

Lyder da til at være det, ved ikke men det ville være et godt sted at starte...

Mvh Djkruntz

Kommentar
Fra : gamle61

Dato : 19-04-05 01:08

blev lige så glad hvis det bare var en fejl fra min side , men ak nej - har nu afprøvet begge stillinger på kortet , den famøse firkant dukker op hver gang - men ellers virker alt normalt - når jeg tænder og bagefter tænder for display soomer den ind og melder klar med den lille grønne lampe - og så sker der ikke mere - m.v.h. - gamle61

Kommentar
Fra : Djkruntz

Dato : 19-04-05 01:11

Er der også en intern hukommelse på kameraet eller kan kun gemme på kortet?

Accepteret svar
Fra : Djkruntz

Modtaget 110 point
Dato : 19-04-05 01:20

Om ikke andet så ville jeg, hvis jeg havde mulighed for det, prøve med et andet memmory-kort.

Godkendelse af svar
Fra : gamle61

Dato : 19-04-05 01:43

Tak for svaret Djkruntz. jubii du har lige reddet min dag - gjorde som du sagde , tog kortet ud og satte camera til pc - hukommelse var fuld - der var 15 billeder - dem ind i pc - og i med kortet - det samme igen - ud med kortet - intet i vejen , alt ok - tog så de 15 billeder der kan være i hukommelsen og har lige læsset dem over i pc - fine alle sammen - det er altså bare et syg kort - der må jeg hitte et andet - du skal i hvertfald have mange tak for hjælpen - sov godt for det kan jeg nu - m.v.h. - gamle61

Kommentar
Fra : Djkruntz

Dato : 19-04-05 01:48

Bare iorden.
Altid rart at man kan hjælpe en anden med natte-søvnen.