/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Webbyen og frontpage??
Fra : Annehvid
Vist : 553 gange
50 point
Dato : 19-04-05 00:32

Er der nogen herinde der ved om webbyen og frontpage undertøtter hinanden?
Eller kan man bruge et andet program?
Det jeg gerne vil er en hjemmeside der ligner dette design selvfølgelig på min egen måde.det er bagrunden og de rammerne med sin egen design billede inden i. www.vitasclipart.dk
min side er www.ingehvid.dk
mvh Anne Hvid

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 50 point
Dato : 19-04-05 03:18

Hej Anne. For et par dage siden kom jeg til at anbefale Webbyen her på Kandu. Jeg fik straks skældud. Hvis du vil vide noget om Webbyen, så gå op i søgeområdet øverst til højre på denne side. Vælg Alle emner og skriv Webbyen. Så får du en liste over alle tråde hvor ordet er nævnt plus en række henvisninger til nettet. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-04-05 03:22

Jeg fandt lige den tråd og den kommentar jeg tænkte på:

Citat
Fra : molokyle Dato : 16-04-05 20:07

Jeg kan kun anbefale : htpp://www.frac.dk

Citat:
FTP login.
25MB plads til hjemmesiden.
php
- GD lib 2,0.
- Sendmail (Qmail)
SSI
CSS
.htaccess
MySQL Database
Ingen reklamer på hjemmesiden
POP3, IMAP E-Mail adresse med spam- og virusfiltre

Bemærk især : "Ingen reklamer på hjemmesiden "

Jeg er selv ved at bygge en side dér : http://www.molokyle.frac.sk

</MOLOKYLE>

Check Molo's link m.v.

Hilsen Arne

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 19-04-05 10:06

Det er ikke en ny hjemmeside jeg har brug for .. men brug for at få løst problemmet i webbyen.
Har sgu ik råd til at offer på en ny hjemmeside allerede.
Mvh Anne

Godkendelse af svar
Fra : Annehvid

Dato : 25-04-05 13:56

Tak for svaret arne.jakobsen.