/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
hvordan undgår jeg stød
Fra : frueyde
Vist : 552 gange
50 point
Dato : 18-04-05 15:35

Efter at være hoppet i sommerskoene får jeg et ordentligt rap over fingerne når jeg stiger ud, er det et godt råd mod dette, har prøvet at holde i rattet til jeg træder foden på jorden, og prøvet at holde i bildøren til jeg er ude, er der andre gode råd??

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 60 point
Dato : 18-04-05 15:44

Man kan montere en strømaflader på bilen. En slags sort ledning der forbindes til karosseriet henne bagved og som hele tiden rører vejen. De blev introduceret for år tilbage for at forhindre køresyge ssom man mente kom af statisk elektricitet. Den sørger for at fjerne elektriciteten. Du kan sikkert købe den i autotilbehørsforretninger endnu.

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 18-04-05 15:46

arne
den har jeg godt nok hørt om, men virker den så efter hensigten, for så er det da sådan en jeg skal have.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-04-05 15:48

Det mener jeg bestemt. I øvrigt er den ikke ret dyr. Men kender ikke prisen. Prøv hos T. Hansen. M.v.h. Arne

Godkendelse af svar
Fra : frueyde

Dato : 18-04-05 15:49

Tak for svaret arne.jakobsen. jeg vil prøve der, det er forsøget værd
hilsen frueyde

Kommentar
Fra : stjuma

Dato : 18-04-05 15:51

Hej.

Prøv i første omgang at komme lidt skyllemiddel i ½ l vand og bland det. Denne blanding sprøjter i et tyndt lag (sæderne skal ikke være våde bagefter)du på dine bilsæder og andet indtræk med en blomsterforstøver. Det virkede på vores bil, og det er jo næsten gratis.

mvh
Steen.