/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Trados 6.5
Fra : qfha
Vist : 453 gange
200 point
Dato : 18-04-05 14:20

Har nogen kendskab til hvor trados 6.5 kan downloads gratis eller købes til en rimelig penge. Ikke demomodel.

Accepteret svar
Fra : epidedymittis

Modtaget 200 point
Dato : 18-04-05 16:58

Det virker ikke til at dette program er til at finde til download på nettet, hvrken lovligt eller ulovligt. På www.trados.com kan du købe en version for 5700 DKKR. Jeg aner ikke om dette er billigt, men det er da lovligt.

Mvh Epi

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 19-04-05 18:29

Det er jeg ganske klar over, hvorfor denne forespørgsel. Men da programmet kun skal bruges til en mindre oversættelse står beløbet ikke mål med det udførte.

Når det er sagt, har jeg selv i mellemtiden fundet et sted det kunne downloades.

Godkendelse af svar
Fra : qfha

Dato : 19-04-05 18:34

Tak for svaret epidedymittis.

Tak for dit forsøg.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 19-04-05 22:48

Hva søren? Hvor kan det downloades? Er det muligt med et link?

Kommentar
Fra : Bibbam19

Dato : 23-05-05 10:10

Ja, jeg sidder her og jeg vil også gerne vide hvor man kan downloade det??