/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Laseroperation + Øjne?
Fra : Keldd
Vist : 980 gange
100 point
Dato : 17-04-05 20:52

I Dr.DK/nyhedsmagasinet klk.18:30 var der et indslag om forskellige personer, der fik lavet

en computerstyret laseroperation, i (på) øjnene, i Istanbul (Tyrkiet).

For 8000kr. og øjnene var lavet, og man kunne slippe for at bruge de rådne briller. Jeg har nu set udsendelsen et

par gange, den er let nok at finde på DR, og sidder og spekulerer på om jeg tør, det så virkelig godt ud det de lavede,

og det som patienterne sagde bagefter, var da også helt forrygende.

Mit spørgsmål er så, om der er nogen der kan fortælle hvem der arrangerer de "øjenrejser" til Istanbul.

Jeg nåede at se i udsendelsen, at hospitalet hed "Istanbul surgery Hospital"

At smide de dumme briller væk, har altid stået højt på ønskesedlen, og tænk, så kan jeg få certifikat til at flyve

jetjager, sikke visioner der åbner sig!!!
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-04-05 20:55

Glem det, du er alligevel for gammel til at få certifikat til jetjager.
Så det kan ikke betale sig at ofre de penge, hvis det kun er med flyvercertifikat i tankerne.

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-04-05 21:04

Hvorfor er dova efter mig????

Hilsen
Keldd.

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 110 point
Dato : 17-04-05 21:36

Keldd> Der er flere danske beretninger på nettet, f. eks:

http://hjem.get2net.dk/LASIK/hospital.htm
http://www.lasik-danmark.dk/

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-04-05 21:38

jakjoe:
Mange tak, jeg læser på lektien.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-04-05 22:02

Her er hospitalet: http://www.lasikinturkey.com/dansk/6.html
Men forhør dig lige andre steder end på nettet.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-04-05 22:48

ufff - bare tanken gyyyyyyyys -

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-04-05 22:49

ps.. nej du tør ikke keldd -

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-04-05 23:01

Men der er noget galt med historien.
Man laver altid kun et øje af gangen og venter til det er gået godt.
Så det kan ikke laves på så kort tid.
Men forhør dig hos en øjenlæge / og dit forsikringsselskab

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 18-04-05 00:02

Er de 8000 kr. med eller uden rejsen?? Kan det ikke laves herhjemme??
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-04-05 00:14

Min niece fik lavet sin operation i Ungarn. Mener hun sagde det kostede 5000 kr der! Og det er dygtige læger de har der! Uddannet i Sovjet som "opfandt" metoden! I Danmark koster det omkring 20-25000 kr.!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-04-05 00:14

8000kr er for begge øjne, og dem der har fået det lavet i Tyrkiet er ovenud tilfredse.

Jakjoes link gjorde mig dog opmærksom på en enkelt detalje, så jeg ikke kunne få det lavet,

og jo jo, jeg turde skam godt, og havde også gjort det, men jeg, ja hvad mener I, jeg havde overskredet

aldersgrænsen, så nu får jeg ikke den Jetjager alligevel. Hilsen
Keldd.

Godkendelse af svar
Fra : Keldd

Dato : 18-04-05 00:17

Tak for svaret jakjoe:

Du er altid hurtig og præcis med dine link, fodi du er:

Mesteren i link.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-04-05 00:20

jakjoe: Super-googleren
kun overgået af supersuper-googleren.........Og neeeeej, jeg si'r ikke hvem han/hun er

mvh dova

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 18-04-05 00:20

Hvor stod det med aldersgrænsen? Kan stadig ikke se det. Og hvad ER aldersgrænsen??
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-04-05 00:22

Jette
Det med aldersgrænsen se den første kommentar til spørgsmålet

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-04-05 00:25

Ingen kommentarer fra dova
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-04-05 00:31

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 18-04-05 00:41

Æv, var det bare for gammel til certifikat til jetjager?
Keldd, du får snart "certifikat" til folkepension.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-04-05 00:46

Jette:
Jeg køber en jetjager alligevel.
Keldd

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 18-04-05 00:56

Fint Keldd, må jeg så prøve at flyve i den??? Hvis jeg må, vil du så med??
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 18-04-05 00:59

PS: kommer du snart og sætter min vandhane på?? Så kan du også få lov til at forlænge rørerne til håndvaksen. Og jeg kan sikkert nå at finde på noget mere, hvis du skulle finde på at komme.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 18-04-05 06:45

Keldd> Jeg kan "se" at der er brug for din arbejdskraft, uanset om det bliver med ankomst i en jetjager eller ej.

Siger tak.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-04-05 09:34

Jette:
Jeg er for fin til at rende rundt og arbejde, ha ha ha

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 18-04-05 16:20

Nå, det var da en skam. Sådan har jeg det også. Og min samlever har det meget i perioder. Men jeg må vel heller være sur, til vandhanen er på? Eller bedre endnu, lade ham skylle af og vaske op. Det kan måske oven i købet lære ham at rydde op efter sig.
Hilsen Jette