/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Wanna svave: Ericson T65 - Gør det selv ~
Fra : toerning
Vist : 423 gange
20 point
Dato : 17-09-02 19:18

Jeg ved, at man kan betale andre for at gøre det, men jeg ville foretrække selv at unlocke min wannasave T65.

Jeg ved også, at hvis jeg er heldig er den slet ikke låst, når jeg får den, men hvad hvis den er?

Jeg tror ikke på at det er svært, hvis det var ville det vel ikke kun koste en 100 plus fragt...

Så jeg spørger er der nogen der kender til software eller koder der kan få det til at ske.

Ved du det? Kan du dele din viden? Vil du dele din viden?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-09-02 19:17

> Jeg ved, at man kan betale andre for at gøre det, men jeg ville
> foretrække selv at unlocke min wannasave T65.
>

Brug dog en søgemaskine først: http://groups.google.com

--
mvh Kasper Grevsen

Kommentar
Fra : toerning

Dato : 17-09-02 21:41

Ehhh så du ved det altså ikke? :p

Jeg har vold tampet google igennem inden jeg skrev noget her.

Alle kender en url til nogen der kan, men ingen kan selv...

Jeg vil selv, hvis den er låst. Har fundet noget software, men det er langt fra sikkert det virker. . .

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-09-02 22:21

Der findes et stykke software : Emma II

Der skal kunne gøre det, men jeg kan ikke finde det på nettet. Hvis du
finder det vil jeg meget gerne have en kopi.

MVH
Michael

"toerning" <toerning.news@kandu.dk> wrote in message
news:MlJh9.117$Qk5.4517@news010.worldonline.dk...
> Jeg ved, at man kan betale andre for at gøre det, men jeg ville
> foretrække selv at unlocke min wannasave T65.
>
> Jeg ved også, at hvis jeg er heldig er den slet ikke låst, når jeg får
> den, men hvad hvis den er?
>
> Jeg tror ikke på at det er svært, hvis det var ville det vel ikke kun
> koste en 100 plus fragt...
>
> Så jeg spørger er der nogen der kender til software eller koder der kan
> få det til at ske.
>
> Ved du det? Kan du dele din viden? Vil du dele din viden?
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-09-02 23:23

Prøv at kigge her : http://www.freegsm.biz
M.v.h.

Niels Jul

"Michael Bertelsen" <mbipost.nospamm@mail.dk.spammenot> skrev i en
meddelelse news:am86bb$1igr$1@news.cybercity.dk...
> Der findes et stykke software : Emma II
>
> Der skal kunne gøre det, men jeg kan ikke finde det på nettet. Hvis du
> finder det vil jeg meget gerne have en kopi.
>
> MVH
> Michael
>
> -----------
> "toerning" <toerning.news@kandu.dk> wrote in message
> news:MlJh9.117$Qk5.4517@news010.worldonline.dk...
> > Jeg ved, at man kan betale andre for at gøre det, men jeg ville
> > foretrække selv at unlocke min wannasave T65.
> >
> > Jeg ved også, at hvis jeg er heldig er den slet ikke låst, når jeg får
> > den, men hvad hvis den er?
> >
> > Jeg tror ikke på at det er svært, hvis det var ville det vel ikke kun
> > koste en 100 plus fragt...
> >
> > Så jeg spørger er der nogen der kender til software eller koder der kan
> > få det til at ske.
> >
> > Ved du det? Kan du dele din viden? Vil du dele din viden?
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
>

Kommentar
Fra : Steenped

Dato : 18-09-02 16:15

Ericsson T 65

Nu har jeg købt data kabel til unlock af Ericsson T 65 og ligger inde med to stk låste telefoner er der en der har software

henter selv i København eller på en post anvisnig

Simens c 45 har også interesse

steenpe@email.dk

Hilsen steenped

Kommentar
Fra : toerning

Dato : 18-09-02 16:20

Detsværre er det svært at finde det software.

Der er steder hvor man kan købe det for 250 USD men det er jo næppe en fidus...

Har endnu ikke prøvet p2p programmer,måske er der noget på kazaa? Emma II og det der http://www.freegsm.biz

... folk deler ikke mere... :(

Måske ender det med at jeg betaler en for det...håber det ik...

Accepteret svar
Fra : Medved

Modtaget 20 point
Dato : 22-09-02 01:07

Jeg har selv lige fået en T65. Nogen havde skrevet, at man inden man satte Telia's kort i telefonen skulle sætte et kort fra et andet selskab i og så tænde for den, så skulle den være ulåst eller oplåst. Det virkede. Prøv.

Godkendelse af svar
Fra : toerning

Dato : 22-09-02 11:38

Tak for svaret Medved. Det er det bedste bud i den tid emnet har været åbent :)

Kommentar
Fra : jensbak

Dato : 27-09-02 19:21

Fået en T65 (wanna-save) unlocket hos http://www.simlock.dk. Pris 150,00 kr incl. returforssendelse. Det tog 2 dage så havde jeg telefonen igen. Og den virkede med mit gamle kort.