/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
MP3 til Nokia 6230?
Fra : bassenborg
Vist : 426 gange
75 point
Dato : 15-04-05 19:28

Jeg fik at vide af en gut, at man kan overføre filer til sit 32MB uvidelseskort, hvis man stopper det i sit digital kamera, og slutter det til computeren, og så lægger filerne over på den måde.
Er der nogen der har prøvet det? Jeg fik nemlig ikke at vide, præcist hvordan han gjorde det, og jeg snakker ikke med ham igen før mandag.
Jeg kan selvfølgelig godt se mit kamera når det er tilsluttet computeren, men jeg kan ikke kopiere nogle filer dertil. Er der en måde hvorpå man kan se udvidelseskortet seperat, eller hvad skal der til?

Kommentar
Fra : soll

Dato : 15-04-05 20:03

det er meget nemmer at købe Bluetooth dongle til USB den koster ikke mere end 170kr og så kan du bruge det til meget andet hvis du feks har andre programmer du vil smide over i din tlf eller hvis du vil flytte foto fra tlf til pc.

du kan kikke her---) http://www.mobilnet.dk/product.asp?product=3&page=1

bruger det selv med min nokia 6260 og er meget glad for det.

Kommentar
Fra : bassenborg

Dato : 15-04-05 20:26

Det ved jeg godt at man kan, men det var lige denne løsning med kameraet jeg var ude efter, men tak alligevel.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 15-04-05 23:14

kortlæser har aldrig kunne lægge mp3 på mmc kortet via bluetooth

Accepteret svar
Fra : JacobS.

Modtaget 75 point
Dato : 16-04-05 11:12

du kan godt gøre det på den måde som han beskriver. jeg har selv gjort det. Jeg satte kameraet til pc´en med kortet i. så kommer der den der boks op med hvad man vil gøre. så vælger du åben mappe. Så tager du det musik du vil ha overført og trækker det over i mappen. og så overfører den filerne dertil. En nem måde. Du kan også højreklikke på den musik du vil ha overført og sige send til flytbardisk ( e)

Men prøv den første mulighed først.

Håber jeg kunne hjælpe.

JacobS.

Godkendelse af svar
Fra : bassenborg

Dato : 16-04-05 12:51

Tak for svaret JacobS.. Jeg fandt ud af det i går aftes, og på samme måde som du skriver. Så det er dejligt nemt, og man er fri for at købe noget ekstraudstyr.