/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
lige et spørgsmåil til vægttab
Fra : janemli
Vist : 763 gange
87 point
Dato : 14-04-05 23:02

hva vil i anbefale af de 2ting her... et af de der fitness bælter. en af mine venner har lige købt det..eller Super Fat Burners..: VitaLIFE™ Super Fat Burners hjælper dig med at få en slank og energisk krop med minimale fedt depoter ved at forbrænde fedt og reducerer samtidig kolesterol niveauet. Dette forsigtigt balancerede produkt hjælper dig med at beholde vægten og opnå fedtfri muskelmasse.

VitaLIFE™ Super Fat Burners forøger stofskiftet naturligt og hæmmer samtidig trangen til sødesager.

VitaLIFE™ Super Fat Burners er et naturligt kosttilskud og indeholder ikke ulovlige stoffer som f.eks Efedrin!

Serveringsforslag:

Tag 1 til 2 kapsler dagligt med et stort glas vand

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 14-04-05 23:06

eller er det bedre med dem her:
Chromium har været det "hotteste" mineral i medier verden over gennem de sidste 10 år når det altså gælder fitness/bodybuilding. Det er blevet velkendt at chromium er en nødvendighed for at insulin får dets anabolske (muskelopbyggende) effekt.

Det er også bevist at mange mennesker ikke får tilstrækkelig med chromium i deres kost, hvilket betyder kroppen er i underskud.

Nogle Studier viser at Chromium kan hjælpe folk med at tabe overskydende fedt og samtidig opbygge muskler. Andre studier har ført til større ren muskelvægt, eksemplificeret ved større biceps- og læg omkreds, men især ved muskelmasse målt i forhold til fedt var der fremgang at spore. Denne prøve varede 40 dage, men forøgelsen af muskelmasse var synlig allerede efter kun 10 dage!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-04-05 23:28

Ingen af delene.
Det er fup og fiduser og penge ud af vinduet.
Billigere og sundere måde til vægttab:
Sund fedtfattig kost og motion.

mvh dova

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 15-04-05 02:34

Hvis du KUN spiser grape frugter et par måneder skal du nok tabe dig. Hvis du bliver sulten imellem måltiderne skal du bare spise en grape frugt...

Kommentar
Fra : Labtec

Dato : 15-04-05 12:45

lol flash

Jeg er personligt på på nupo kur, på dag 5. Den er barsk, men den virker helt vildt. Har tabt 2 kg allerede.
Når jeg har nået den ideelle vægt skifter jeg madvaner til sund og fedtfattig kost.
Det er nemmere at bibeholde vægten end at tabe sig, når man ser sig selv som dejlig slank og sund.
Den giver også disciplin, og der er alle vitaminer og mineraler i, og så renser den ud.
Efter 3 dagen, er sult kun psykisk. Men man skal ikke regne med at man får lyst til at træne imens, eller lave andet hårdt fysisk arbejde.
Og personligt syntes jeg det smager godt.
For ikke at kede mig må jeg drikke hvad jeg vil, bare der ikke er sukker i, eller mælkeprodukter. Cafe´latte og Chaichino undtaget. Man skal også forkæle sig lidt.

Men i bund og grund ville jeg selvfølgelig som alle andre skriver, hellere skifte madvanerne ud og leve sundt og fornuftigt hele året.
Men det er jo nemt for en slank person at sige.

Jeg har før tabt 10 kg. på nupo kuren. Bagefter skiftede jeg madvaner og bibeholdte min vægt i over 1½ år.
Men så følsom og temperrementsfuld et menneske som mig skifter hurtigt sindstilstand.
Jeg kan holde hvad som helst i kortere tid. Den strengeste kur, og den hårdeste træning. Men efter nogle måneder må jeg videre i mit liv.
Det er nok rastløshed det bunder i.
Hvis nu Danmark var i borgerkrig, og man kæmpede mod en besættelses magt, havde man nok ikke tid til at gå så meget op i så små ting som at få et kick af at æde sig stop mæt.

Kommentar
Fra : Labtec

Dato : 15-04-05 12:49

Prøv at se nærmere på denne side:

http://users.cybercity.dk/~bbt1485/

Accepteret svar
Fra : Labtec

Modtaget 87 point
Dato : 15-04-05 12:52

Jeg beklager hvis jeg er kommet væk fra emnet, men måtte lige ud med nogle ting

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 15-04-05 13:26

ska ik på noget kur..jeg styrketræner og er lidt trænet...jeg har bar lidt på maven som hænger..så jeg træner imens jeg tager de piller..er 1,80 og vejer 69kg..hvis det kan hjælpe lidt

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 15-04-05 13:26

og ahr købt dem her:
Chromium har været det "hotteste" mineral i medier verden over gennem de sidste 10 år når det altså gælder fitness/bodybuilding. Det er blevet velkendt at chromium er en nødvendighed for at insulin får dets anabolske (muskelopbyggende) effekt.

Det er også bevist at mange mennesker ikke får tilstrækkelig med chromium i deres kost, hvilket betyder kroppen er i underskud.

Nogle Studier viser at Chromium kan hjælpe folk med at tabe overskydende fedt og samtidig opbygge muskler. Andre studier har ført til større ren muskelvægt, eksemplificeret ved større biceps- og læg omkreds, men især ved muskelmasse målt i forhold til fedt var der fremgang at spore. Denne prøve varede 40 dage, men forøgelsen af muskelmasse var synlig allerede efter kun 10 dage!

Godkendelse af svar
Fra : janemli