/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
world of warcraft..!!
Fra : RaB
Vist : 499 gange
50 point
Dato : 14-04-05 00:06

Er det rigtig man bare kan købe en cd i stedfor at betal med dankort...???

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 60 point
Dato : 14-04-05 00:12

Ja.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-04-05 00:17

Du finder da bare en forretning, som har World of Warcraft til salg, og betaler med kontanter.

Kommentar
Fra : Solmyr

Dato : 14-04-05 00:25

hehe .. hvis du mener det med at betale for at have en account (spiller), så kan du nok ikke komme udenom at skulle betale de 100 kroner via nettet og dermed dankort den første gang, derefter burde det kunne lade sig gøre at lave en ordning med pengeoverførsel i banken..

men spillet kan købes på en cd, ja.

Rune

Kommentar
Fra : RaB

Dato : 14-04-05 00:52

det er ikke det jeg mener selvfølge skal jeg da købe spillet.. men i stedfor at betal 92 kr fast, kan man købe en cd hvor du kan spille i en månede eller hvad nu... altså lige som taletidskort

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-04-05 01:09

Når du køber spillet følger der gratis en måned med til at spille online på nettet.

Hvis du efter den måned vil fortsætte med at spille online skal du betale de ca. 100,- kr. pr. måned.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : calista

Dato : 14-04-05 09:25

Du kan købe det der hedder et gamecard i fex en velassorteret Fona. Det er lidt ligesom taletidskort. Og som Ans skriver, så er der en gratis "prøve- måned" med (30 dage) når du køber spillet.

Der er nye spil netop til salg fra idag. Og de fleste er allerede REVET væk...

Calista--> undead warlock i WoW

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-04-05 12:35

Calista spiller du WoW, min søn har lavet en hjemmeside, så man kan følge med i hvor langt de forskellige spillere er nået "level"

Kommentar
Fra : Tec_Raven

Dato : 14-04-05 16:53

du kan få de game cards over det hele nu efter hånden der er på www.wow-europe.com/en der er alt om hvor du kan købe dem jeg bruger dem selv;)

Kommentar
Fra : Tec_Raven

Dato : 14-04-05 16:58

eller søg på googel efter wow der finder du alt det du vil vide :))

Kommentar
Fra : chrazqx

Dato : 19-04-05 18:24

du har ret man kan købe noget som tale tids kort det er bare et kort du skraber og så skriver du en kode til det.
hilsen:Chrazqx

Kommentar
Fra : Tec_Raven

Dato : 20-04-05 05:27

men nu komer det nye Guildwars oxo omline de samme som har lavet wow og diablomen her bliver det for free og skal lige hilse og sige gfxen er lige så god og ui oxo her er hp www.Guildwars.com har forud betilt det nede i min game butik hehe men kik på hp og prøv og hent ders små trailer klip fra gamet weeee kan jeg kun sige

Godkendelse af svar
Fra : RaB

Dato : 01-06-05 16:57

Tak for svaret pallebhansen.