/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Sex stillinger...
Fra : Romantik_boy
Vist : 24754 gange
200 point
Dato : 13-04-05 20:49

er der en der kan give mig et billede eller en hjemme side med "alle" sexstillingerne... eller bare så mange så muligt... kan i det????

jeg leder efter stilling nr. 86 ved ikk hva det er for en?!?! er der nogen der kan fortælle mig det??

er der nogen kan hjælpe mig??

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 13-04-05 21:02
Kommentar
Fra : Romantik_boy

Dato : 13-04-05 21:06

der er jo ingen nr... der er det der er mit problem... jeg prøver og finder ud af hvad sex stillingen 86 er for en!!!

Kommentar
Fra : jegerper

Dato : 13-04-05 21:07

Blev helt nysgerrig, er hvad er en 86'er. ?

Kommentar
Fra : Romantik_boy

Dato : 13-04-05 21:11

ja det er det jeg prøver og finde ud af...

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-04-05 21:17

Havde det været en 89'er - kunne man forledes til at tro, at det kunne være en 69'er, hvor to menneskers tæer er involveret..

Kender desværre heller ikke tallene for diverse stillinger - og vil egentlig også mene, at noget af romantikken bortfalder, hvis partneren pludselig hvisker/råber 86..

Kan dog ikke lade være med lige at kigge med her

Kommentar
Fra : AhHaIC

Dato : 13-04-05 23:07

Lol hvad er det for et spørgsmål din kegle.. der er vist nogen der har taget røven på dig.. sorry 2 tell - findes desværre ingen official bog med sex stillinger som "Politikens 189 senge øvelser" man kan slå op i se - nå for satan nr 86 det er i rektum, mens du vinker med tåspiderne vendt mod syd!! sorry 2 tell

Kommentar
Fra : Romantik_boy

Dato : 13-04-05 23:30

luk fucking din røv... jeg har set den før jeg ka fucking ikk være den eneste... fra 1 til 100 sex stillinger... det er ikk en bog din spade det er et billede...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-04-05 23:32

Romantik_boy - Hvor meget Romantik er der i nummererede sex-stillinger. Hvis en pige har bedt dig om stilling nr. 86, har hun taget pis på dig. Brug din fantasi, det er meget bedre. Men det er måske DIN mangel på fantasi, der får hende til at tage pis på dig. Helt ærligt skift nick til Røvrendt_boy. Der er ikke meget romantik i numre. Brug din hjerne, det er squ det du har fået den for. M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : AhHaIC

Dato : 13-04-05 23:33

Hahahahahahaha... nå der kan man bare se - så fik vi styr på det

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-04-05 23:36

Undskyld AhHaIC. Men jeg KUNNE ikke lade være.

Kommentar
Fra : Romantik_boy

Dato : 13-04-05 23:36

hør lige her arne... jeg har fucking ikk tænkt mig og fortælle hende nu laver vi en 86 eller en 77.. spade.. hvor dum kan man være... jeg har gang i et væddemål så hvis du ikk har et svar.. SÅ LUK RØVEN!!!!!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-04-05 23:37

Og jeg synes ikke mit sprog er svinsk, KUN direkte.

Kommentar
Fra : AhHaIC

Dato : 13-04-05 23:39

http://piv.pivpiv.dk <<------- ved ikke men er det den her side du tænker på??

Kommentar
Fra : Romantik_boy

Dato : 13-04-05 23:41

HAHAHAHA meget sjovt hva... kæft hvor er du en hjernedød spade... FUCKING HOMO!!! PERKER!!!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-04-05 23:42

Det lyder mest som om du søger en bestemt stilling, nemlig nr. 86. Hvorfor lige DEN? Hvem har du væddet med? Din lillebror.

Og hvis du STADIG synes at du er skide romantisk, så gå til psykolog.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 200 point
Dato : 13-04-05 23:42

Jo, der findes faktisk en gammel bog, så ikke noget LOL der

Den hedder "99 Samlejestillinger" så vidt jeg husker, men om den kan fås mere, ved jeg ikke, den er fra enten sidst i tresserne eller først i halvfjerdserne.

og for mange år siden, var der en plakat der var meget populær:
Hvid baggrund og sorte silhuet-billeder af alle de forskellige stillinger i rækkefølge.

mvh dova

Kommentar
Fra : Romantik_boy

Dato : 13-04-05 23:44

Tak Dova... nok det eneste svar jeg ka bruge til noget...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-04-05 23:47

Nej - Dit Uromantiske lille kvaj. Den eneste der er hjernedød er da en lille dreng der kalder sig Romantik_ boy, og så ikke kan finde ud af at elske med en kvinde uden at sætte numre på.

Og så i frustration over at være afsløret som et lille dumt kvajhovede forfalder til Folkeskolemaner og grimme ord.

Skam dig Knægt. Du er både for dum og for ung til at dyrke sex.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-04-05 23:52

Små slag Arne!
Du har da helt ret i, at sprogbruget er ganske rædsomt, men lige præcis hvad angår sprogbruget, så har du vist ikke meget at have din kritik i ..Det er den der med at se indad Arne!!

Derudover kan du vel være fløjtende ligeglad med, hvilket nick folk har valgt!

Kommentar
Fra : AhHaIC

Dato : 13-04-05 23:53

Med den måde du formulerer dit spørgsmål... "med "alle" sexstillingerne" - hvor sexstilling nummer 86 liiiige skulle være den samme som det billed eller den hjemmeside du en gang har set, eller din "lillebror" referer til.. er da for lammer skrevet.. Er da kun til at få en go griner på af - men må da håbe dova kan fixe det rigtige svar for dig, så du kan vinde dit vædemål - good luck

Kommentar
Fra : Romantik_boy

Dato : 13-04-05 23:55

fucking perker

Godkendelse af svar
Fra : Romantik_boy

Dato : 13-04-05 23:56

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 13-04-05 23:56

Musik og vin er ok som 86´er ...... men som sexstilling ??

http://www.erosentertainment.com/bollywood/love-86/love-86-dvd.htm
http://bordeaux.blogg.de/eintrag.php?id=83

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Romantik_boy

Dato : 13-04-05 23:58

ja det godt... og så lukker vi herfra så siger fuck jer alle..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-04-05 00:00

Romantik_boy.

Du skulle vel ikke være Arnes søn.... eller far?!
Ja I må da næsten være i familie - er I ikke?! *G*

Kunne faktisk være ret morsomt, hvis I uvidende sidder i hvert jeres rum - og sviner hinanden til

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-04-05 00:04

Creamy - nu begynder du igen! Du KAN da ikke blive ved med at henvise til mit svinske sprog???? Det er MANGE måneder siden jeg senest har været svinsk. Find lige ud af at Kandu IKKE drejer sig om at overpisse andre.
Hvad ville du selv synes hvis din elsker pludseligt foreslog stilling nr. 86? Vild latter og NUL sex.

Kommentar
Fra : AhHaIC

Dato : 14-04-05 00:04

Hahahahahahahaha.... sådan nogle tråde her der gør kandu sjov, når det hele blir lidt for seriøst - tak romantik_gay - you make me smile

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-04-05 00:07

Uromantic_boy: Ordet Fuck betyder åbenbart meget for dig. Men det viser jo kun mere end noget andet at du ER en lille dum dreng.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-04-05 00:08

Citat
fuck jer alle..

Skal det så være en 86'er

Arne..

Gaaab, du er og mangler total selverkendelse. Du lever i bedste stil efter begrebet 'Being In Denial'

Sov godt

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-04-05 00:14

dova - er du stolt over at have fået point at en Perker-hader? Fy for Satan. Men sådan er der mange af den slags små skiderikker der opfører sig. BVADR

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-04-05 00:44

Arne for h......, tror du ikke du har glemt at tage din medicin i dag. (også i dag)

"er du stolt over at have fået point at en Perker-hader"

Hvad mener du egentlig med det??

Når jeg skriver en kommentar, eller får accepteret et svar, skal jeg sgu ikke først undersøge om den der spørger er Hvid, sort, "perkerhader", narkoman, kriminel, luder eller lommetyv m.m.

Hvordan ville du have reageret hvis du havde fået point..............nåeh nej!!!! du var her som sædvanlig kun for at brokke dig, og pisse på andre brugere, så det var vist for langt ude at overveje den mulighed.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 14-04-05 01:16

Dette er nok ikke helt det søgte....men mon ikke det kan bruges alligevel

http://home1.stofanet.dk/farezone4s/ZipA-sexstillinger_12md-416.jpg

mv berpox

Kommentar
Fra : Cidix

Dato : 16-05-05 00:10

Syret...

Kommentar
Fra : anonymh

Dato : 01-02-06 14:57

Ved I ikke engang hvad nr 86 er. Det er jo den stilling hvor man ligger oven på damen og en mand bag ved fyren, hvor han knepper fyren mens den anden fyr knpper damen. Nr. 86 hedder gengældssex eller dobbelt nydelse.

Kommentar
Fra : louise2212

Dato : 06-12-07 20:53

Hej..

Man har kunne købe en plakat med 100 sexstillinger, har selv haft den (og den har min mand og jeg haft meget glæde af) Men den er desværre er den forsvunden under flytning.
vi købte den over nettet, på en eller anden erotik hjemmeside...
desværre kan jeg ike huske nr: 86

Kommentar
Fra : kclj

Dato : 13-01-09 18:32

Der findes en plakat fra 1969 men der er kun 80 stillinger på den
først i halv fjerserne er der udgivet 2 bøger med 100 stillinger de blev solgr i D S B kiosker