/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Sladerhank
Fra : sivenboom
Vist : 1444 gange
50 point
Dato : 13-04-05 17:10

Hej.
Er det ikke muligt for mig at se, når en modtager af mine email har læst den?
Jeg bruger gmail.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-04-05 17:20

Jeg kender ikke gmail, men i email's kan man udbede sig en kvittering for læst post. Mon ikke man kan det samme med gmail?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-04-05 17:33

Jeg har ikke prøvet endnu.
Hvis du laver din Gmail om til en pop3 mail kan den "køres" i outlook / Outlook Express
Om du så her kan benytte anmodning om kvittering ved jeg ikke.
Du laver din gmail om sådan:
Settings > forvarding and pop > der står lidt om hvordan du gør.

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 60 point
Dato : 13-04-05 18:23

Det kan sagtens lade sig gøre i Outlook Ekspress med en yahoo mailkonto hvor jeg har sat kontoen op med yahoo's pop3 til modtagelse af mail og når der skal sendes så går det via egen udbyders smtp server. Og ingen problemer med at få kvittering for modtagelsen af mail. Du kan sikkert gøre det på samme måde med Gmail.

//bentjuul

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-04-05 18:27

Ja, det virker også i Outlook Office og det burde også virke i Gmail.

Godkendelse af svar
Fra : sivenboom

Dato : 13-04-05 19:34

Tak for svaret bentjuul.

Kommentar
Fra : sivenboom

Dato : 14-04-05 16:44

Tak for svarene, har fixet det!

Kommentar
Fra : sivenboom

Dato : 14-04-05 16:45

Tak for svarene, har fixet det!