/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
TIL MALENE P
Fra : AG112
Vist : 852 gange
10 point
Dato : 12-04-05 23:50

JEG HAR PLADS OG ET BARNEBARN SOM ER RYTTER TIL DEN ISLÆNDER DIN VENINDE "HAR FOR MEGET".
VIL HUN SÆLGE DEN, OG I SÅ FALD, HVAD KOSTER DEN.

MVH. AG112

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 13-04-05 01:15

HAR DU OVERVEJET AT SLÅ CAPS LOCK FRA?????

Accepteret svar
Fra : Solmyr

Modtaget 10 point
Dato : 13-04-05 01:41

Hvorfor er der nogen der bare skal ind for at kommentere sådan noget, så hellere lade være med at skrive noget. og desuden bruger du selv Caps lock!

Rune

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 13-04-05 09:39

ja ja, nu er du jo så gået ind for at kommenter noget, bare for at kommenter noget. Imens du siger at man ikke skal gå ind og kommenter noget, bare for at kommenter noget................................. Er du chef her??

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 13-04-05 13:42

Hjallerup marked er først i juni!
Ellers er der annoncer i aviserne, den blå avis måske. Hestehandlere kan man måske finde i fagbogen eller de gule sider, eventuelt krak

Godkendelse af svar
Fra : AG112

Dato : 13-01-06 00:20

Tak for svaret Solmyr.
MVH AG112