/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Ingen sexlyst!!!
Fra : Sofuzz
Vist : 409 gange
100 point
Dato : 12-04-05 18:34

Hej, jeg er en ung mand på 28 år, jeg er gift med min kone der er 2 år ældre end mig, mit problem er at jeg ikke har lyst til sex! Sådan har det været i 3 år nu! Hun har meget lyst til sex, og jeg har det meget dårligt, fordi jeg svigter min kone på den måde, hjælp... er mit begær forsvundet, eller bare blevet væk! Hvad skal jeg gøre for at få min sexlyst tilbage???

Venlig Hilsen Sofuzz

Kommentar
Fra : oberwelt

Dato : 12-04-05 18:35

du mangler at skrive om du elsker din kone hvilket klart må være en forudsætning for et problem ellers ville jeg finde en anden kone.

Kommentar
Fra : oberwelt

Dato : 12-04-05 18:37

spøg til side.

Arbejder du for meget og har stress

drikker du eller er på nogle stoffer/medicin

har i små børn

er du glad for dig selv eller er du blevet lidt for tyk/kedelig eller hvordan har du det med dig selv

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 12-04-05 18:48

Hej Sofuzz..

Prøv at søge lidt her på kandu, der er nemlig andre end dig der har været ude for det, og som har stillet/besvaret spørgsmål her på kandu. Det kan være du her kan hente lidt forstålse eller få et par gode idéer.
Øverst til højre er søgefunktionen, start evt. med at søge efter 'sexlyst'

Held og lykke.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-04-05 19:45

Prøv med lidt humor i sexlivet.
http://home9.inet.tele.dk/trier/newpage101.htm

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-04-05 20:07

Jeg siger som NielsPT. Søg på ordene manglende sexlyst. Der popper ikke mindre end to sider frem, der omhandler emnet.

Øv Teil.
Det kan du ikke være bekendt. Her gik jeg i lykkelig uvidenhed. At tænke sig, at søde Bart i virkeligheden er udstyret med en tissemand.. Uff!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-04-05 20:19

Til gengæld har han kun 8 fingre creamy

Sofuzz du skal nok gå tilbage 3 år for at prøve at finde ud af hvorfor du tabte sexlysten? Er det medicinsk eller tænder du på andre piger?

Kommentar
Fra : Copemann

Dato : 12-04-05 20:33

Hej

Jeg har været ude for det sammen og det der var grunden til det var at jeg tænkte mere på min arbejde end min kone og da hun sagde at enten tager jeg mig sammen og tænker på hende også ellers ville hun finde en mand der vil elske med hende indtil jeg fik lysten igen og de fik mig på andre tanker, men nu ved jeg jo ikke hvad dit problem er men tænk på hvis din kone sagde at hun ville finde en anden til at få dækket sit sex behov nu når du ikke kan, hvad vil du så gøre

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-04-05 20:47

Eller gør som manden der ville overraske konen med nyt stof til en kjole.
- Gi mig 30 meter - sagde han.
- Til èn kjole, det var meget - svarede ekspedienten.
- Der skal være noget at fumle i - var mandens svar.
Han fik hele rullen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-04-05 21:12

Den alvorlige side af sagen: Et lægebesøg.

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 13-04-05 00:48

Hej Sofuzz

Du skrev:

[citat]
Hej, jeg er en ung mand på 28 år, jeg er gift med min kone der er 2 år ældre end mig, mit problem er at jeg ikke har lyst til sex! Sådan har det været i 3 år nu! Hun har meget lyst til sex, og jeg har det meget dårligt, fordi jeg svigter min kone på den måde, hjælp... er mit begær forsvundet, eller bare blevet væk! Hvad skal jeg gøre for at få min sexlyst tilbage???
Venlig Hilsen Sofuzz[citat]

Mit bedste råd til dig må - udover de gode råd der ellers er kommet i tråden - være at få dig til at tænke lidt over hvad der oprindeligt tændte dig ved hende?

Hvor længe har I kendt hinanden? Når problemet har stået på de seneste tre år må der da være noget galt -- hvornår har I sidst taget en aften uden ungerne på en restaurant og bagefter en tur i biffen?

Vi skal ind til kernen for at kunne hjælpe dig med problemet...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Dianalund

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 13-04-05 00:49

Ups - beklager fejlen. Skulle have skrevet [/citat] - skråstreg-citat.... :'-(

Kommentar
Fra : Sofuzz

Dato : 13-04-05 17:33

et lægebesøg... ja det kan være han har nogle piller!!! der kan hjælpe mig...

jeg tænder mest på alle andre piger, bare ikke min kone! og hun er jo fin nok... normal af bygning og alt det der hører sig til, men jeg er nok bare kørt træt af det hele tiden er det samme? dengang jeg var yngre var det jo noget nyt flere gange om året...

Er der ikke nogen der kender en expert på det område man kan tage kontakt til? (sexual rådgiver) eller noget i den retning...

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 13-04-05 18:36

Hej Sofuzz

Jeg beundrer din ærlighed, men studser noget over:

Citat
jeg tænder mest på alle andre piger, bare ikke min kone! og hun er jo fin nok... normal af bygning og alt det der hører sig til, men jeg er nok bare kørt træt af det hele tiden er det samme? dengang jeg var yngre var det jo noget nyt flere gange om året...

Græsset er altid grønnere på den anden side af hegnet...siger man. Ikke desto mindre er det kun jer selv, der kan opfinde nye ting, stille nye krav til hinanden, opleve nye ting sammen. En rådgiver kan meget, men faktisk er hans (eller hendes) teknik såre enkel, hvilket også ses af de mange tv-programmer der sendes med rådgivning af par.

Ser I de udsendelser? Føler I selv at behovet for fornyelse ikke kun er tom snak, eller ender det altsammen i troen på at en faktura på 3-4.000 løser problemet?

Jeg er hudløst ærlig, og forventer ikke at vinde en popularitetskonkurrence med svaret. Men fald aldrig for troen på, at alt er sjovere inde hos naboen. Mine forældre har selv lige rundet 37 års ægteskab -- det har sandelig da også kun været fordi de begge har kunne holde hinanden fast på at intet skal være kedeligt. Tag jer en aften ude med lidt godt til ganen, gå ombord i hinanden, og drop ideerne med fremmede piger.

Det er OK at samle appetit ude så længe man ALTID spiser hjemme...

Held og lykke.

--
Med venlig hilsen

Henrik, Dianalund

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 15-04-05 19:31

Faktisk er du ualmindelig heldig, når du har en kone, der er ret glad for sex. Masser af mænd beklager sig over, at deres kone har mistet interessen for sex......så du har et forspring frem for de fleste mænd med sexproblemer.

At du tænder mere på andre kan være et tegn på manglende modenhed eller mangel på erfaring. Men det kan du selv gøre en masse ved, (men ikke ved at løbe efter andre, det bliver du kun til grin af) og erfaringen...den kommer med øvelsen, så glæd dig, for der er intet så vidunderligt som at samle seksuelle erfaringer sammen med kvinde, der er glad for sex.

Det behøver ikke væres så indviklet. Der er masse af opskrifter, og det du efterlyser er vel i virkeligheden bare et par ord fra en, der ikke joker om dig, men kommer med et par konkrete forslag. Det vil jeg gøre.

Første konkrete forslag: Gå ind i en stor boghandel sammen med din kone, led hende forsigtigt hen til afdelingen med bøger om sundhed og selvudvikling og find et par gode bøger om sex. Der er meget junk, men køb noget virkelig godt, f. eks. Tracey Cox: Hot Love og Hot Sex. Det er to bestsellere på verdensplan, de er både sjove, seriøse og særdeles konkrete, faktisk et hav af idéer lige til at tage fat på. Din kone (tag forresten hellere og kald hende "din hustru", kone lyder lidt plat, hun vil blive smigret over, at du altid kalder hende for din hustru, også når andre hører på det. Når I nu står i boghandlen så overraske hende ved at købe de to bøger, du skal ikke spørge hende først. Sig at du gerne vil prøve at blive en god og erfaren elsker, fortæl hende at du er stolt over at væregift med hende, og at du er nysgerrig efter at gå nye veje......og at du håber hun vil give dig lov!

Og følg så ideerne hos Tracey Cox, til punkt og prikke. Arfbejd med det et års tid eller to, så kan I få et opblomstrende sexliv, hvor både du og din hustru vil nyde at se den udvikling, du gennemgår. For det er ikke dig eller din hustru, der er noget i vejen med, I mangler blot at beslutte jer for at gennemgå en seksuel udviklingsproces, som kan gavne jer begge og give oceaner af nydelse og nærhed. Det er både 10 gange sjovere og 10 gange mindre farligt end at se dig om efter andre...det giver som regel kun skuffelser og nederlag. Vær dog et mandfolk og stå ved det valg, du traf, da du giftede dig...og vis hende, hvad du duer til i sengen! 28 år...den seksuelle karriere begynder først for alvor ved de 30 og bliver endnu beder ved de 40...så ghlæd dig, og hende!

Nu vi taler om bøger: Hvis du er et rigtigt mandfolk, så køber du Erich Fromms Kunsten af Elske fra GYldendal. DFen forærer du jer begge to, og det vil sige med pligt til at læse et kapitel ad gangen og diskutere det sammen. Det er en ret "langhåret" bog, og den vil afsløre skånselsløst, hvis du slet ikke er moden nok til at være gift. Men det tror jeg du er, alene det at du rejser et så vigtig spørgsmål på kandu.dk viser at du tager tingene alvorligt. Så jeg ønsker dig held og lykke og et supergodt sexliv sammen med din hustru de næste 50 år!!

Kommentar
Fra : Sofuzz

Dato : 18-04-05 17:04

Tusind tak for de gode muligheder! jeg har købt bøgerne "hot sex" & "hot love" som jeg straks vil gå igang med at studere nærmere!!!!

Det var dejligt med de troværdige og positive svar, jeg håber mit problem løser sig med tiden...'

hej hej

Kommentar
Fra : streni

Dato : 29-04-05 18:03

Hej Sofuzz

Skylder du så ikke en af de flinke mennesker at acceptere deres svar som godtaget?

Kommentar
Fra : Sofuzz

Dato : 30-04-05 17:51

Jo, da! jeg er meget taknemmelig for de meget gode forslag... hvad mener du streni?

Vh. Sofuzz