/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
lyd fra højtaler
Fra : droslerne
Vist : 314 gange
100 point
Dato : 12-04-05 18:24

Når jeg skal tale med en på skyp eller på messenger lyder der en masse ballade fra højtaler, og min mikrofon er slået fra og jeg må ind og slå fluebenet fra på lydegenskaber på mikrofonen, men der er stadig en masse ballade på højtaler, ellers virke det fint ind imellem.
Hvad er der galt
Hilsen Robert

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-04-05 21:21

Er dit lydkort indstalleret med den rigtige driver, eller kører du med en driver som comp selv fandt.

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 12-04-05 21:35

Den driver har jeg altid brugt der er ikke kommet en anden ind.
men hvorfor slår den min mikrofon fra indstillinger for lyd

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-04-05 22:06

Så er det lige om det er det rigtige sted du har sat de to stik til på lydkortet.
Men hvis du bruger højtalere og microfon kan det godt gå i "selvsving" og afbryde for mic.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-04-05 22:13

jeg lukker for i dag.

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 100 point
Dato : 04-05-05 18:34

Droslerne - jeg glemte dig helt - hvordan går det med din lyd.

Godkendelse af svar
Fra : droslerne

Dato : 05-05-05 15:22

Tak for svaret emesen.
Det lidt sent jeg svare men bedre sent end aldrig. det er blevet meget bedre, men jeg kan ikke forstå at der er en forsinkelse når man taler sammen over skyp, er det noget man kan gøre noget ved.
Hilsen Robert

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-05-05 21:20

Forsinkelsen kan skyldes din internetforbindelse.
Det kan være din comp der har for meget at lave.
H-klik i et frit område nede på processlinien >vælg jobliste >fanen ydeevne
Nu kan du se hvor højt i % din cpu arbejder mens du er på skype.
Laver du så andre ting på comp samtideig kan den godt hakke lidt.
Min er på 100% når skype kører, men jeg har også en gammel 450 mhz