/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Blokering af hjemmeside
Fra : ivanovic1
Vist : 5774 gange
50 point
Dato : 11-04-05 13:42

Hej Alle,

Jeg ønsker at blokere en hjemmeside så man ikke kan gå ind på den.

Hvordan gør jeg dette?

Med venlig hilsen

Ivanovic

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 11-04-05 13:46

Du kunne lave en adgangskode:

http://www.hjemmesideskolen.dk/scripts/pass.asp

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-04-05 13:48

Funktioner > Internetindstillinger > Sikkerhed > Marker her "Klassificerede Websteder" og gå ned og vælg Websteder og skriv adressen ind.

//bentjuul

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 60 point
Dato : 11-04-05 13:51

Korrekt, Bentjuul.
Det kommer an på hvad der menes med at blokere. Er det fordi man har en side kun særlige skal kunne se/deltage i. Eller er det fordi ungerne ikke må se på en given internetside.!!!

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 11-04-05 14:01

Det er fordi nogle ikke må se en given hjemmeside.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-04-05 14:08

Så skal du bare gøre som jeg har skrevet.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 13-04-05 04:03

Tak for svaret taliskoko.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-04-05 10:55

ivanovic1 kan du ikke skrive hvad løsningen var på det spørgsmål du stillede - mere for at brugere der køber dit spørgsmål får det rigtige svar.

//bentjuul

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 13-04-05 11:03

Jeg er altså også en smule rundtosset, over at have fået point....

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-04-05 11:23

Det skal du ikke være taliskoko jeg er fuldkommen ligeglad med point (min købmand vil ikke modtage dem) men jeg syntes det er vigtigt at brugerne kan se hvad svaret er - det er jo det der er meningen med kandu.dk og lige nu kan ingen se hvad løsningen var.

//bentjuul

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 13-04-05 11:29

Points... Glem det. Der med ment, jeg var da sikker på din løsning var den rigtige, bentjuul.
Men det er som om ivanovic1 blander tingene sammen, og faktisk ikke giver en løsning på problemet til andre brugere!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-04-05 11:46

Det er jo dejligt at vi der besvarer lidt spørgsmål kan være så enige men for de der køber dette spørgsmål skylder Ivanovic1 at fortælle løsningen.

Ha' en fortsat god dag taliskoko

//bentjuul

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 13-04-05 19:37

Jeg kan godt se at jeg er kommet til at lave en fejl, det var bentjuul som skulle have modtaget de 50 point.

Undskylder fejlen

Ivanovic

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-04-05 19:50

Det betyder ikke noget ivanovic1 - men det er vigtigt at vi påpeger at svaret den 11-04-05 13:48 er det rigtige svar på spørgsmålet.

//bentjuul