/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Håndskrift i MSN 7.0
Fra : Smukke_Ole
Vist : 550 gange
100 point
Dato : 11-04-05 12:50

Har lige opdateret til ovennævnte og vil gerne anvende håndskrift, men kan ikke få det til at virke.
Har hentet Windows Journal Viewer 1.5 samt forsøgt at hente Sikkerhedsopdatering til Windows Journal Viewer, som anbefalet i hjælpen til håndskrift.
Sidstnævnte er det dog ikke lykkedes mig at få fat i, fordi når man følger linket, får jeg følgende besked fra Microsoft:
Den gratis fil, du anmodede om, er ikke tilgængelig. Hvis denne meddelelse fortsat vises, når du prøver at få adgang til denne gratis fil, kan du prøve området "Søg efter et gratis program eller en gratis fil" på startsiden for Download Center.
Min WIN XP PRO er fuldt opdateret
Men jeg kan ikke få fanen håndskrift frem i samtalevinduet, selvom den er "hakket af" under indstillinger.
Er der nogen, der har et bud ?

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-04-05 13:07

Du kan prøve dette

Søg på www.mess.be

dernæst klikker du på download, lidt nede klikker du så på "search our files" så skriver du i søgefeltet "ink" så kommer en ny side frem.

Næsten nederst på siden står "Ink Redistributable" der klikker du og får så muligheden for at downloade .

Hvis det ikke lykkes så se her

http://www.itzonen.dk/forum/topic.asp?C_ID=4&F_ID=35&T_ID=1858

det er næsten nederst på siden

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Evil_Bong

Dato : 11-04-05 13:07

Hej..

Jeg ved ikke om det kan bruges...

Men inde på www.mess.be kan du downloade Messenger Plus 3 og så kan du downloade et program der hedder Handwriting.. Det burde kunne bruges..

M.v.h. Simon

Kommentar
Fra : Trine80

Dato : 11-04-05 13:08

Ikke sikkert det overhoved kommer til at virke.
Der har været mange problemer med 7ernen, og det er der stadig.
Du kan prøve at genindstalere, måske virker det.

Kommentar
Fra : aaron

Dato : 11-04-05 13:12

Bare et godt råd: Messenger Plus 3 går for at være en Spywarekanon.

//aaron

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 11-04-05 14:08

>aaron: Det bør da kun være fordi brugeren acceptere betingelserne når man install. Man ikke nemlig ikke acceptere. Så undgår man al de grimme reklamer...

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 11-04-05 14:39

-> alle
Sorry, no cigar (svensk: det virker bare ikke, noget af det)

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 11-04-05 14:50

Jeg ville (igen) hente en frisk 7.0 ver. og installere den. Gem den evt. og installere den fra din HD, istedet for at installere den "online".

Ellers vil jeg sige mht. håndskriften. Du går ikke glip at noget...

Accepteret svar
Fra : Hesels.dk

Modtaget 100 point
Dato : 01-05-05 18:35

På min hjemmeside er der en guide til hvordan man får håndskrift i MSN Messenger 7.0 og 7.0 Beta.. Direkte link til guiden: http://www.hesels.dk/msnhaandskrift.htm

Mvh.
Hesels.dk

Godkendelse af svar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 17-05-05 06:33

Tak for svaret Hesels.dk.