/ Forside/ Interesser / Videnskab / Fysik / Spørgsmål
10  CLAN 630
hjælp til fysikrapport
Fra : rizza
Vist : 562 gange
120 point
Dato : 10-04-05 22:05

Er der nogen der gider at rette min rapport. Det der hovedsageligt skal rettes er formlerne, tallene i formlerne og enhederne. Formålet med rapporten er som følger:
Forsøgets formål er, at måle den maksimale afsætkraft benene kan præstere under et lodret opspring fra hugsiddende stilling, dvs. 90os bøjning i knæ- og hofteled. Desuden bestemmes muskelarbejdet A, gennemsnitseffekten Pmiddel, den maksimale effekt Pmax og den maksimale kinetiske energi og den potentielle energi, når personen, der måles på, lige netop løfter sig fra gulvet.
Er der nogen der kan rette en sådan rapport? Evt over msn?

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 11-04-05 12:36

Det lyder som en oplagt opgave for din lærer

Kommentar
Fra : Niller5

Dato : 05-08-05 12:54

Tro på det!

Kommentar
Fra : bellz

Dato : 28-12-06 15:24

Jeg kan ikke hjælpe dig desværre:(
Og jeg syntes IKKE det er iorden at andre gør nar!