/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Cybercity telefoni
Fra : pipzi
Vist : 657 gange
100 point
Dato : 10-04-05 19:32

HJÆLP.

Jeg har lige fået Cybet City telefoni. Jeg har en trådløs telefon, da det er det letteste. men men men. Kvaliteten efter jeg er skiftet til Cyber City synes jeg er VILDT DÅRLIG. Er der andre som har oplevet dette ??? Der er støj på linien, ekko af min egen stemme osv.

Når jeg laver et opkald, venter jeg på klartone, og taster derefter nummeret, og så sker der ikke mere.

Er det fordi jeg har en trådløs telefon, eller hvad kan der være galt ??? Er virkelig ked af, at kvaliteten er SÅ dårlig.

Kommentar
Fra : poul_from

Dato : 10-04-05 19:54

jeg har cybercity telefoni og det virker bare skidegodt jeg har ingen problemer overhovedet så du burde nok kontakte cybercity for at få løst dine problemer med hensyn til din trådløse telefon det nok den der giver støj på linien fra transformatoren der er koblet til dokkingstationen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-04-05 20:46

Prøv at sætte din almindelige telefon til, hvis du har den endnu. Og ellers tag fat i Cybercity, de er

da til at tale med. Jeg skal have det til sommer, og vil følge med i tråden her, om hvordan du får løst dit problem.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 10-04-05 21:02

Jeg prøver at kontakte dem imorgen, for at se hvad det er for noget. For det er ikke særlig rart, at den har så dårlig lydkvalitet.

Poul:from, har du oplevet problemer med, at den ikke vil finde klartone efter at have trykket nr ?

Kommentar
Fra : poul_from

Dato : 10-04-05 21:43

det er ikke forekommet noget overhovedet af det der ligner fejl
men du kan prøve at nulstille din router med det blå kabel og der fulgte med routeren da du fik den
dernæst gå ind på adsl.cybercity.dk for at sætte routeren op igen jeg er næsten overbevist om at det er den melding du for ved cybercity support så gør det inden du kontakter support ved cybercity for skal de tage afære

Kommentar
Fra : poul_from

Dato : 10-04-05 21:45

jeg sender lige denne linie igen så den giver mening

men du kan prøve at nulstille din router med det blå kabel og cden der fulgte med routeren da du fik den

Kommentar
Fra : newface

Dato : 10-04-05 21:59

Måske det er kvaliteten af den trådløse,har ingen probl overhovedet med samme tilslutning

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 11-04-05 07:42

Hejsa
Ditto her... har også CC telefoni uden problemer. Vi er faktisk rigtig glade for det, og har som sagt ingen problemer med vores trådløse telefon, som er en Panasonic
Søren

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 17-04-05 15:15

Det er desværre et kendt problem det som du oplever her. De modeller vi har oplevet problemer med er bl.a. B&O og Philips. Jeg vil anbefale dig at vente lidt tid, og så har vi fundet problemet og løst det. Vi har i øjeblikket vores Italienske producenter i København for at få løst problemet hurtigst muligt.

Dette er svaret jeg fik tilbage fra CyberCity. Jeg har i mellemtiden købt nu trådløs, da de i TDC forretningen havde en der var nedsat rigtig meget. Der er ikke helt så mange problemer, dog stadig meget med, at den ikke kan finde klartonen. :(

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 08-07-05 18:16

Nu er der langt om længe kommet en midlertidig løsning på problemet.

Jeg har fået telefoni over ip i stedet for over dsl. Det har løst en del af problemerne, nu har jeg kun tilbage, at den ikke ringer når jeg har trykket nummeret, det er lidt skummelt, for ligepludselig er der bare en i den anden ende, så man bliver vildt forskrækket, når man ikke kan høre den ringer

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-07-05 19:26

Det er da noget rod, håber du snart får styr på det.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : barrett

Dato : 14-09-05 09:57

hej pipzi
Vi fik også problemerne med støj og ekko som du beskriver da vi fik ADSL (har også Cybercity) og efter rigtig mange samtaler med både TDC og Cybercity - hvor de bla. henviste til hianden og bytning af udstyr (både splitter og router - skiftet en ting ad gangen) - til sidst viste det sig at det var en kabelfejl (selvom de havde målt på linien og meddelt der ingen fejl var), TDC sendte til sidst en mand ud (de meddelte os at det var for egen regning hvis der ingen fejl var) - og han skiftede en del af det udendørskabel ud, og siden har der ingen problemer væet.
mvh
Barrett

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 20-09-05 09:54

Så det kan faktisk være en fejl på TDC's net, selvom man har cc ?

Kommentar
Fra : barrett

Dato : 20-09-05 22:53

Så vidt jeg ved - sådan er det ihverfald hos os - så står for/ejer TDC kabelnettet (Vi bor i villa).
Vi har stadig selve vores telefonabonnement hos TDC og Samtaler hos Tele2 og ADSL hos Cybersity.
Men hvordan det nøjagtig hænger sammen generelt ved jeg desværre ikke så meget om.