/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Webspeed!?
Fra : mrm86
Vist : 395 gange
50 point
Dato : 10-04-05 14:33

TDC tilbyder lige nu at man kan få fordoblet sit internet..

Jeg har f.eks. 256/128, det koster 240, hvis jeg så skifter til 512/256, kan jeg så blive ved med at betale 240 kr, eller skal jeg så til at betale 340 kr???

Der står bare på deres hjemmeside at første måned er gratis, men ikke noget om hvad man så skal betale bagefter..

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 10-04-05 15:00

Mig bekendt vil TDC generelt fordoble liniekapaciteten. Både for private og erhvervskunder. Fordi TDC har nogle hensigter med nettet, som de lave hastigheder ikke lever op til..... Så mig bekendt vil den stadig hedde 240! Og du skal jo ikke skifte, det skulle gerne ske automatisk....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-04-05 18:25

tilbuddet du har læst gælder kun i 6 mdr !

Kommentar
Fra : severino

Dato : 10-04-05 19:39

Hvis jeg var dig, ville jeg gå ind i den nærmeste telebutik, og få en klokkeklar forklaring. Så har du også den mulighed, at få svar på tvivlsspørgsmål.
Hvis du så acceptere, kan du få lavet det med det samme.

Hastigheder på mere end 1 Mbit, vil nok i øjeblikket være spild af penge. Jeg har selv 1 Mbit og har i tilgift fået 4 Mbit indtil 1. maj. - Men har kun en enkelt gang set den downloade med mere end 1 Mbit.
Så det er jo et spørgsmål, om de andre systemer kan levere data hurtigt nok.

Kommentar
Fra : flink200

Dato : 13-06-05 20:55

hej . jeg har webspeed fra tdc og har fået min hastighed sat op
og det er sket automastisk og til samme pris,nøjaktig som de skriver
derinde,men i din situasion er der noget med at din hastighed bliver
kun bliver forhøjet til 384 og ikke 512,så hvis du vil have 512 så må
betale mere.
mvh. flink200