/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Creative ZEN Micro + DRM sikring
Fra : jmmm
Vist : 894 gange
200 point
Dato : 10-04-05 08:02

Hej Alle!

Jeg er den lykkelige ejer af en Creative ZEN Micro der kan afspille mp3/wma.

Jeg har hentet en del musik der er DRM-sikret, og jeg ved at ZEN Micro understøtter dette men nå jeg har uploadet musikken til ZEN Micro på vanlig vis, vil den ikke afspille den. Er der nogen der kan forklare mig hvad jeg gør forkert.

På forhånd tak for hjælpen

Accepteret svar
Fra : JacobS.

Modtaget 200 point
Dato : 11-04-05 19:35

ja jeg tror måske jeg kan.

okay. først vil jeg lige råde dig til ast gå ind på creatives hjemmeside: http://www.creative.com og så ind under support og discussion forum og så det nye af dem. så går du ind og vælger mp3 players og så kan du læse og skrive de spørgsmål som du nu har. du skal først lige tilmelde dig derinde. meget nemt og nyttigt. er selv tilmeldt og har selv en zen micro. nu bruger jeg ikke selv drm men jeg tror det har noget med firmwaren at gøre. du skal vidst hente den nyeste til zen micro for at det kan lade sig gøre. gå ind på http://www.nomadworld.com og ind under downloads. og så firmware og nederst på siden ( du skal selvfølgelig vælge at det skal væare til zen micro ) er der den firmware du skal hente. du henter den. tilslutter zen. klikker på ikonet som du lige har hentet. og trykker dig igennem det du bliver spurgt om, og så overføre den firmwaren og du venter på at den bliver færdig. så når den er færdig så overføre du de samge du vil have. og husk FIRMWAREN VIL SLETTE ALT OG SIMPELTHEN ALT DU HAR PÅ ZEN MICRO. så lav en backup først.

Håber jeg kunne hjælpe dig. Og jeg er glad for at høre at du støtter creative og ikke appel. for creative er bedre.

Pøj pøj med det.

JAcobS.

Godkendelse af svar
Fra : jmmm

Dato : 20-04-05 18:43

Tak for svaret JacobS..