/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Nettet
Fra : Wheel
Vist : 565 gange
200 point
Dato : 09-04-05 22:01

Har før kunne komme på www.af.dk men det kan jeg ikke mere, men naboen kan godt, hvad skal jeg lave om

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-04-05 22:20

Fortæl lige hvad der sker når du kalder siden. Jeg kan nemlig også komme på.

Når du siger "før" mener du vel tidligere. Hvad har du lavet med din PC siden da? Har du opgraderet til PS2 eller installeret andre programmer siden da?

Kommentar
Fra : Wheel

Dato : 09-04-05 22:26

Der kommer en fejl melding, od den siger at den ikke kan komme i kontakt med serveren.Og jeg har ikke laver noget ved pcéren ej heller instaleret nogle programmer, og PS2 er også lagt ind, og det er længe siden.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-04-05 22:31

Tidligere idag kom der et spørgsmål hvor spørgeren ikke kunne komme ind på visse sider mens alle andre kunne. Han havde en speciel opkobling. Måske har du den samme, og dermed samme problem. Skal lige finde tråden til dig. Øjeblik.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-04-05 22:37

Sorry Wheel. Selvom jeg deltager i tråden og abonnerer på den, står den ikke under de tråde jeg abonnerer på når jeg læser min profil. Det er en fejl ved Kandu-systemet som jeg tidligere har gjort dem opmærksom på. Men de formår åbenbart ikke at finde fejlen. Så jeg kan ikke hjælpe dig mere lige nu. Fortsat god weekend. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : Wheel

Dato : 09-04-05 22:44

Mange tak til dig og lige over med Week-enden

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-04-05 23:12

Wheel - hvis du for eks har en popup stopper - så kan det måske løses ved at du trykker på ctrl eller shift samtidig som du bruger enter til at komme ind på siden

tror det er det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-04-05 23:26

hmmm - så ikke du havde serverproblemer men jeg kan fortælle dig at to naboer her heller ikke kan se visse sider - en af dem kan slet ikke komme i kontakt med nettet.

prøv forresten lige at se driftsstatus hos tiscali - helt til grin

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-04-05 23:46
Accepteret svar
Fra : bvh

Modtaget 200 point
Dato : 10-04-05 00:20

Jeg har haft det samme problem. Jeg tror blot at jeg pingede www.af.dk og så virkede det. Jeg kan ikke forklare hvorfor.... ( gå til START -> programmer -> dos prompt -> PING www.af.dk )
Men som sagt -- det kan have været et tilfælde....
mvh bvh

PS. hvis det også virker ved dig, er der måske nogen der ved hvorfor

Godkendelse af svar
Fra : Wheel

Dato : 11-04-05 19:44

Tak for svaret bvh.

Kommentar
Fra : bvh

Dato : 11-04-05 20:00

Tak skal du have..Jeg må så forudsætte at det også fungerede for dig..!
mvh bvh..

Kommentar
Fra : Wheel

Dato : 11-04-05 22:59

Ja det gør det også, og jeg havde faktisk skrevet et svar til dig om at det virkede, og der til skal da også lige siges at min nabo er STOR cp nørd, og han roser dig meget...................