/ Forside/ Karriere / Udlandet / Andet udlandet / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 410
Hvordan Finder Jeg En Ven i Paris??
Fra : pii
Vist : 651 gange
220 point
Dato : 09-04-05 21:21

Jeg har en god ven i Paris, men som tilsyneladende er flyttet.
Hans veninde som jeg har adressen på, er i udlandet i 4 måneder, så jeg KAN godt vente og få hans adresse, men hvis nogen kender det der svarer til www.degulesider.dk i Paris, så er der 200 point for ulejligheden!

Mvh Pii

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 230 point
Dato : 09-04-05 21:36
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-04-05 21:52

Hvis det er en dansk ven, er det muligt du kan finde ham igennem Den danske Kirke i Paris. Mange danske i Paris kommer i Kirken for at møde andre danskere, også selv om de ikke er specielt kristne. Du kan også kontakte Den danske Ambassade i Paris.
Er han IKKE dansk, aner jeg ikke hvad du kan gøre. M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-04-05 23:19

har du navn og forhenværende adresse - så kan du få nr. oplysningen for udland hos tdc til at hjælpe dig -hvis personen ikke har hemmeligt nummer

Kommentar
Fra : pii

Dato : 10-04-05 21:10

Alle muligheder prøvet, men ingen held....desværre...
Tak for de ellers gode idérige svar.

(Og ja, det er en fransk ven)

Så derfor forøges puljen med 20!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-05-05 15:44

Har du ikke glemt at lukke dette spørgsmål?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-05-05 15:50

Så fisker lilearne point igen LOOL

Citat
Når du læser "kom godt i gang" findes der ikke nogen vejledning til hvordan man lukker et spørgsmål. Som ans skriver er der ikke noget krav om at man SKAL lukke sit spørgsmål, men alm. høflighed tilsiger at gøre det, hvis man mener at have fået et eller flere brugbare svar. At man så også kan risikere/håbe på at få op til 50% af sine point tilbage når andre senere køber svaret er endnu en grund til at lukke sine spørgsmål.

Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse spørgsmålet og svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at det er lukket. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne

Godkendelse af svar
Fra : pii

Dato : 08-06-05 11:35

Tak for svaret Klumme.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-06-05 11:53

Tak pii. Håber du fandt din ven.

*******************************************
Kan du se lillearne..... Jeg er en god Kanduer LOOOL, og at det ikke hjælper dig at du presser brugerne til at lukke deres spørgsmål, selv om du er syg i sjælen (og hovedet) for at få point