/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Windows Messanger
Fra : Horst
Vist : 477 gange
50 point
Dato : 09-04-05 18:04

Hvordan kan det lade sig gøre, at en bruger fra Ofir kan lokke sig ind på min Messanger ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-04-05 19:13

hvis brugeren er på din liste eller du ikke har sørget for at alle og enhver kan komme ind - så kan en anden faktisk bruge et program til at sende i dit navn mens du selv sidder og kigger underligt på skærmen - er det sådan du mener ???????

Ellers skal vedkommende kende password og alt hvad der nu hører til.

husker desværre ikke lige hvad det er for et program - men det er der sikkert andre der gør

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 60 point
Dato : 09-04-05 19:17

jo kom i tanke om det - kig her:
http://www.messengerdiscovery.com/

Kommentar
Fra : Horst

Dato : 09-04-05 19:25

Jeg er ikke HELT med.
Men jeg var ved at arbejde med min frontpage. Pludselig piper Messangeren og en gut på 15 år kom med sjofle henvendelder. Han står IKKe på min brugerliste..
Hvordan kan jeg forhindre, at alle og enhver (som du skriver) kan komme ind hos mig ?
Jeg kender overhovedet ikke vedkommende. Det er mig uforståeligt, hvordan gutten skulle spore mit password mm.

Kommentar
Fra : Horst

Dato : 09-04-05 19:30

Hej, så først nu dit sidste svar og er faktisk lige nu ved at downloade .

Vær flink, og hjælp mig videre. Jeg er ikke særlig fortrålig med messangeren. Det er min søn, der har sat den op for ca. 14 dage siden.
På forhånd tak.

Det er jo ikke rart at blive opfordret til at skulle vise sin - du ved nok. Gutten var MEGEt ihærdig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-04-05 19:56

hov - du skal lige huske at sørge for at ingen andre end dem du har på din liste har adgang - og det sker jo ved at man spørger - så luk for chat (hedder det vist) for alle andre end dem du har på messengeren !!!!!!!!!

hahaha - om ikke andet så tag det som en oplevelse men kom lige ovenstående ihu

sorry var væk - så opdagede ikke du gik til download - men der er link der henviser til muligheder for netop at drille. Har du messenger samen med din søn - så sørg for at i har hvert sit id OG password

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-04-05 20:10

Har du sat flueben i " Det er kun personer osv." inde under Funktioner > Indstillinger > Beskyttelse af personlige oplysninger?

Kommentar
Fra : Horst

Dato : 09-04-05 20:13

Hej, jeg er meget taknemmelig, men vi skal lige til at spise.
Jeg vender tilbage, når vi er færdige OK?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-04-05 11:13

hold da ferie for et langvarigt måltid

Kommentar
Fra : Horst

Dato : 10-04-05 11:21

Tja, det må du undskylde. Vi havde gæster. så viblev ikke færdige før kl. 23!!
Min søn har sendt en maul inat og bedt mig om at installere MSn Beta 7. Det er jeg ved nu.
Er kommet til den side hvor man skal vælge en regel:tillad, bloker eller overvåg. Så er jeg igen på herrens mark.
Du skal lige vide, at jeg er en ung fyr på 66 år og har kun lært mig alt selv vedr. EDB. Så kan du måske bedre forstå, at jeg er lidt hadikappet - rent EDB mæsssig - ellers fungerer den godt nok - ENDNU.
Er du mon på SKYPe. Det ville være noget nemmere at kommunikrere.
Alternativ kunne jeg måske få dit telefonnummer ?

Mvh.
Horst

Kommentar
Fra : Horst

Dato : 10-04-05 11:22

Hej, sønnen har ikke noget noget i munden.
Han har sendt en MAIL

Kommentar
Fra : Horst

Dato : 10-04-05 11:33

Hej Miritdk, sometider kan jeg godt være vågen! Har fundet dig på SKYPE. Men du er ikke på.

Mvh.
Horst

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-04-05 18:19

hahahahaha - men ok kan jo nok ikke hjælpe dig - bruger ikke msn messenger - det er i hvertfald mange år siden !!!!!

Godkendelse af svar
Fra : Horst

Dato : 11-04-05 19:38

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-04-05 21:33

hmmm synes nu ikke det var svar nok - men takker

Kommentar
Fra : lollandmusen

Dato : 13-10-07 12:05

hvordan får jeg msn på min mobil
hilsen lollandmusen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-10-07 15:11

lollandmusen - for det første skal du have en mobil der KAN arbejde med messenger - for det andet så stil spørgsmålet i et nyt du opretter under kategorien mobiltelefoni