/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
DE FRIGJORTE !!!!
Fra : hellobal1
Vist : 494 gange
100 point
Dato : 09-04-05 17:59

Er der nogle der ved hvor man kan købe "De Frigjorte" på enten vhs eller dvd... ?? jeg har søgt mange steder, men den er nærmest ikke til at opdrive nogle steder... øv øv...,,, for et gensyn med Erik Klausen ville ikke være af vejen...

Hvis der er èn der ligger inde med et eksemplar som de kan undvære høre jeg meget gerne om det !!

På forhånd mange tak..

Accepteret svar
Fra : lehnemann

Modtaget 110 point
Dato : 09-04-05 18:31

Jeg tror ikke du finder den som købe VHS eller DVD. Jeg ved, den er med i overvejelserne hos distributionsselskabet til en udgvielse. Så lidt tålmodighed, så kommer den.
Der er desværre nogle brugere af Kandu.dk, som bliver meget oprørte, hvis man formidler en film, som man har.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-04-05 19:27

Jeg har lige købt den i Tiger på DVD for 20 kr.

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-04-05 19:28

Nej, sorry, jeg tog fejl.

Det var "De uanstændige" jeg lige havde købt, var lige inde og se efter.

mvh dova

Kommentar
Fra : pims

Dato : 09-04-05 23:15

Prøv på www.cdon.dk Måske er den der.
Hilsen Pims

Kommentar
Fra : lehnemann

Dato : 10-04-05 00:08

Det hjælper altså ikke at foreslå forskellige adresser, når filmen ikke er udsendt!!!

Kommentar
Fra : pims

Dato : 10-04-05 11:45

Så undskyld da!!!

Godkendelse af svar
Fra : hellobal1

Dato : 12-04-05 13:55

Tak for svaret lehnemann. jeg væbner mig med tålmod.......