/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
godt tegne program
Fra : tronddk
Vist : 573 gange
60 point
Dato : 08-04-05 22:49

det behøver ik være et freewar men helst der kan roter i det antal grader man vel ha hvi man eksempel 25 grader eller 22 -ll- alså man skal selv kunne besteme

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 70 point
Dato : 08-04-05 23:32

Nu ved jeg jo ikke hvad du mener med tegneprogram, men da det ligger under kategorien PSP vil jeg foreslå dig, at kigge på dette glimrende program hvor du også kan downloade dansk programfil. Det er gratis og rigtigt godt.
http://www.photofiltre.com/

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-04-05 01:17

du har sat spørgsmålet under paintshop pro - og det vil jeg da varmt anbefale - men BjarneD har ret - det kommer an på hvad du skal bruge det til

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-04-05 01:22

Mange med mindre erfaring udi det grafiske vil have stor glæde af PhotoFiltre, der jo kan "snakke dansk" og som har utroligt mange funktioner, som er meget enkle at anvende.
På PhotoFiltre hjemmesiden kan man hente plugin's og andre spændende ting som er stillet til rådighed af forskellige brugere og så er det en god fornemmelse at det er lovligt at bruge programmet (gad vide hvor mange PaintShopPro brugere der har betalt?).

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-04-05 01:22

..det har også fri rotation

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 09-04-05 08:53
Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 09-04-05 08:56
Kommentar
Fra : RuneBadune

Dato : 09-04-05 12:47

Jeg vil klart anbefale Adobe Illustrator CS... Jeg synes Adobes programmer forener det simple styresystem med det professionelle resultat rigtig godt... Til gengæld er programmet ikke freeware, men det er altså top notch!!!

Godkendelse af svar
Fra : tronddk

Dato : 10-04-05 23:32

Tak for svaret BjarneD.