/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Gratis poker...
Fra : RaB
Vist : 716 gange
50 point
Dato : 08-04-05 22:24

Hvor kan man spille gratis poker på nettet...???

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-04-05 22:32

Hvis du går ind i øverste højre hjørne på denne side, er der en søgemulighed: Vælg Alle emner og Poker, tryk på Søg, så finder du masser af svar. M.v.h. Arne

Accepteret svar
Fra : Hallob

Modtaget 60 point
Dato : 08-04-05 22:35

Denne side er meget brugt lige til at gå til når man først har oprettet en konto www.pokerroom.com
Man kan både spille om Playmoney og Realmoney hvis det skulle være..!

Kender flere der bruger den og gør det også selv..!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-04-05 22:41

RaB - Hallob henviser til én side. Og det er da også OK. Bruger du mit råd tager det lidt længere tid, men du får ALLE.

Og at en side er MEGET brugt, betyder jo ikke at den er den bedste. Gør som jeg siger og undersøg tingene selv.

Så har du noget at vælge imellem.

Kommentar
Fra : smor20

Dato : 08-04-05 22:42

Du kan osse spille "næsten" gratis poker på www.spil.tv2.dk men man skal være det der hedder vip og det koster en smule ...
Derinde spiller man om pokermoney og det er så ikke rigtige penge

smor

Godkendelse af svar
Fra : RaB

Dato : 08-04-05 22:44

Tak for svaret Hallob.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-04-05 22:48

Tænk at du ville nøjes med én side, når du kunne have fået mange at vælge imellem? Men det er jo dit valg.

Nu HAAR du jo også mange at vælge imellem. OK Break a Leg. AJ

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 08-04-05 23:08

Hvis man bare vil ind og spille for sjovt så er det vel ligemeget om det er den absolut bedste eller ej så skal det da bare være nemt at gå til..! Tag det lige roligt er sgu ligeglad med de der point du lyder jo som om det er en kæmpe fejl at han har accepteret mit.. Spænd lige hjlemen fætter..!