/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Hvilken hånd sidder han med?
Fra : Gojen
Vist : 329 gange
100 point
Dato : 08-04-05 20:11

Hej alle

Sad og så rounders (sidste spil) igår aftes, og har min egen teori om hvilken hånd KGB sidder med i den sidste runde af deres pokerspil! men hvilken hånd tror i at Matt´s nut straight slår?

Der er point til den der kommer med den bedste teori eller den der tror det samme som mig

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 08-04-05 21:32

Jeg så den ikke I går men jeg kan huske at jeg morede mig meget over den måde Kgb spiller sine kort på... Og at han opføre sig som om den hånd er så vigtig... Matt har tydligtvis mange flere chips end kgb men alleligevel taler han som om han vil vinde hvis han vinder den hånd. Når han max kan dobble op.

Og da det jo er film siger jeg 5 es'er.

Kommentar
Fra : Gojen

Dato : 09-04-05 12:41

LOL - Hvordan kan han ha 5 esser i et spil texas holdem hvor det kun er river card der er et es. og så vidt jeg husker er der kun 4 esser i et spil kort

Men forklaring udbedes!