/ Forside/ Karriere / Offentlige / Selvangivelse / Spørgsmål
10  Busken 360
penge tilbage i skat???
Fra : Bragesvej
Vist : 5451 gange
20 point
Dato : 08-04-05 17:49

Kan man nu se om man skal have penge tilbage, eller (En hvis herre forbyde det) skal af med penge?

Kommentar
Fra : falc

Dato : 08-04-05 17:52

På din selvangivelse for 2004 står det.Falc

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-04-05 17:57

Bragesvej - Ja det kan du. Jeg har tilmeldt mig Netborger.dk og får altid en email om sådanne ting og mange andre.
Gå ind på www.netborger.dk og se de seneste nyheder og tilmeld dig evt. tjenesten. Hilsen AJ
P.S.: Den er selvfølgeligt gratis.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 08-04-05 18:01

Årsopgørelsen er her http://www.tastselv.toldskat.dk/

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 08-04-05 18:02

Har været inde på told og skat, den er ikke tilgendelig i nu

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-04-05 18:09

Hvis du har alle tallene så kan du beregne det her http://www.tax.dk/beregn/skat05.htm

//bentjuul

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 30 point
Dato : 08-04-05 18:30

Bragesvej

Hvilken kommune bor du i?

Du skal også tænke på at du sidste år købte "fast ejendom"

Derfor er selvangivelsen ikke så "ligetil".

Du kan på mandag ringe til skatteservice i den kommune, hvor du bor, og forhøre dig.

Hilsen ans og god week-end

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-04-05 18:43

Det er jo selvfølgelig for 2004 du skal beregne så her er det rigtige link, hvis du ikke selv har fundet det.
http://www.tax.dk/beregn/skat04.htm

//bentjuul

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 08-04-05 18:46

ok beregne selv..så venter jeg til mandag og ser om de har den klar

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-04-05 18:54

Bragesvej - Jeg kunne se min på nettet for 3 uger siden. Den på skrift fra kommunen kom først for 3 dage siden.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-04-05 19:05

Bragesvej - Nu fandt jeg det. Jeg har min egen e-boks hos postvæsenet. Der har jeg tilmeldt mig at få alle papirer fra min kommune leveret i denne e-post-kasse. Det var i denne jeg for ca. 3 uger siden modtog den. Du kan gå ind via dette link og tilmelde dig: https://www.postdanmark.dk/eposthuset.dk og bestil så din egen e-boks. Du slipper for en hulens masse papirer på hylden og i postkassen. Du kan checke din e-boks fra alle komputere og behøver altså ikke være hjemme for at se om du har fået post. Kig selv, der er mange der leverer til e-boks. Bl.a. forsikringsselskabet, banker, ATP, LDF m.m.f.

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 08-04-05 22:13

prøv at gå ind i tips jeg lavede et den 16/03-05
tjek om du skal have penge tilbage,under selvangivelse jeg har beskrevet hvordan du skal gøre over nettet,told og skat
held og lykke håber det er penge retur
Eskild

Godkendelse af svar
Fra : Bragesvej

Dato : 13-04-05 11:58

Tak for svaret ans., den var dog ikke opgjort i nu, få jeg hade ikke fået mit befordrings bidrag med

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-04-05 12:23

Håber at slutresultatet bliver til din fordel