/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Andet udvikling / Spørgsmål
10  pallebhan.. 320
CD tekst i Nero
Fra : Monsen1234
Vist : 531 gange
200 point
Dato : 08-04-05 12:35

Hvordan får man brændt en CD tekst med på CDen med Nere 6 ? Jeg kan få navn på kunstner og musik stykker at se men når den brænder står der bare lyd 1 o.s.v. har brænder Asus DRW-1608P

Mvh: Monsen.

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 200 point
Dato : 08-04-05 15:02

Hejsa

når du har lydfilerne i venstre vindue (kompilerings......)
hvis der står lyd 1 - lyd 2 osv. skal du højreklikke på hver fil >>egenskaber og her
skrive titlen samt kunstern på hver lydfil

når du har lagt dine lyd filer over og vælger at brænde skal du gå til fanebladet
"lyd-cd" her skal være flueben ved skriv cd-text på cd
de 2 felter lige under "titel" og "kunster" skal være tomme

dersom din alm. cd afspiller kan læse cd-text kan du se titel+kunster i display'et
ellers vil den kun vise track 01 - track 02 osv.

Godkendelse af svar
Fra : Monsen1234

Dato : 08-04-05 17:50

Tak for svaret dk.
Jeg blev forstyret og kunne først svar nu.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 08-04-05 18:55

helt iorden med mig, hovedsagen er der bliver svaret..........

forsat god dag