/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Beocom 6000
Fra : Briang
Vist : 529 gange
20 point
Dato : 15-09-02 21:26

Er der nogen som kan hjælpe mig. Hvordan tage bagstykke af,
jeg har problem med den, det er det samme som en ven havde med at den er
fugtige inden i. Det koster min ven ca 800 kr.
Det vil jeg godt se om jeg ikke kan spare.

Accepteret svar
Fra : Vestjyden

Modtaget 20 point
Dato : 16-09-02 08:46

Prøv at se på

http://www.rexcom.dk/start.html

De skriver, at de har billigere priser, måske ka' du få det lavet for et lavere beløb?

Kommentar
Fra : olars

Dato : 16-04-04 18:04

Du tar det to skruer af, en lille skruetrækker ligekærv og presser hvor der er en lille hak omkring batteriet og næsten ved displayet (kabinet og front) man kan se hakket.og presser kabinet ud af. paspå ledninger til højttaler der sidder på kabinetet.