/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
Paypal? Sikkert nok?
Fra : Chrillemand
Vist : 706 gange
30 point
Dato : 06-04-05 20:53

Kan jeg stole på Paypal, så de ikke misbruger mine oplysninger og oplysningerne om dankort...?

\\Chrille

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 06-04-05 21:07

ja!

Kommentar
Fra : tjantzen

Dato : 06-04-05 21:17

Har brugt det i mange år uden nogle problemer

mvh
Thomas

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-04-05 22:03

Ja - ingen problemer - udover at du ikke kan betale med dankort.....

//bentjuul

Accepteret svar
Fra : The_Evil_Bong

Modtaget 30 point
Dato : 06-04-05 22:12

Hej..

Jeg har brugte dem i et stykke tid.. Og der har ikke været nogle problemer..

Det virker heller ikke som en lille lusket hjemmeside, der er mange medlemmer og sådan, sååh, tror sagtens du kan stole på dem..

En stor auktionsside www.ebay.com henviser også til dem når der skal betales...

M.v.h. Simon

Kommentar
Fra : wacher

Dato : 06-04-05 22:16

Ja - har brugt dem lige siden de kom frem og har aldrig haft nogen problemer. Ebay købte PayPal på et eller andet tidspunkt efter deres opstart og Ebay er jo kendte så
PayPals og dens ejere (Ebay) er troværdige.

Godkendelse af svar
Fra : Chrillemand

Dato : 06-04-05 22:37

Tak for svaret The_Evil_Bong.

Ja, det blev elle belle, mig fortælle, og The_Evil_Bong slap først fri! Men tak alle, jo flere, jo mere overbevist er jeg... Men nu hænger i på 214 dollers!! ;-P

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 07-04-05 03:40

http://www.nopaypal.com/
Jeg har haft problemer med i lange tider ikke at kunne få adgang, uden at have skiftet email, kodeord eller noget, andet, der gik flere måneder på den måde. Så jeg bruger det konsekvent ikke mere, det var en dårlig oplevelse.

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 07-04-05 13:53

Ja, det var f.eks. noget at det ville høre, men på den anden side, så var det mest af sikkerheds mæssige årsager jeg stillede dette spørgsmål: er det SIKKERT nok? Og det lader det til at det er... Det jeg var mest bekymret for var, om de kunne finde på at misbruge mine oplysninger, fordi at jeg har indtastet kortoplysninger, som de reelt godt kan bruge... Men det har så været en fejl fra deres side, og det har som sådan ikek noget med sikkerheden at gøre... Jeg kan sagtens følge dig, men indtil videre er det lykkedes mig vel, logge ind og overfører penge...

Men tak for det alligevel!

\\Chrille